|
|
#111 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#113 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 365
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s
|
W starej jawie z 6 diodowym prostownikiem używam litowo jonowego 7 AH yuasa (taki jak do zabawek ) akumulatora już 5 lat - nigdy nic się nie działo, nic nie wybuchło, wszystko działa gra odpala i śmiga
A różne z nim były perypetie - kilka razy był rozładowany do zera jak kluczyk zostawiłem w stacyjce |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
u mnie też odpala i śmiga.
ale dwóch miesięcy w garazu nie wytrzyma bez podładowania a ostatnio na podjazdach na granicy UKR/RO padł mi aku - wyłączałem tylko silnik z hebla. no i kręci jakoś tak niemrawo. |
|
|
|
#115 |
![]() |
3 i 1/2 roku na aku w dzisiejszych czasach to IMO nie jest źle.
sprawdziłbym tylko dwie rzeczy czy inny/nowy/pewny też kręci 'niemrawo' i multimetrem obczaj czy nie masz jakiegokolwiek upływu na wyłączonym wszystkim /często alarmy potrafią brać więcej postojowo niż deklarowane/. Jeśli powyższe można wykluczyć to na nowy sezon nowe aku - nie są to przecież wielkie pieniądze a będziesz miał święty spokój. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Mój oryginalny aku Yuasy padł po 1,5 roku (tzn. działa ale słabo trzyma napięcie), ale:
- miałem wypadek (samochodowy) i NAT stała przez 8 miesiecy nie jeżdzona, - moto ma tracker więc coś pradu z aku zawsze szło, - tam gdzie moto stało nie miałem możliwości ładowania aku, więc mimo jego odpalania na 15 min od czasu do czasu i tak padł. Zdecydowałem się, że czas odchudzić moto o 3kg i zakupiłem w lipcu ogniwo LiFePO4 BC Lithium Batteries BCTZ14S-FP-S na Amazon: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00FG49YXE Jako że wreszcie NAT stoi w garażu z prądem zakupiłem też do kompletu polecaną tu ładowarkę modelarską Redox Gamma i od tych kilku miesięcy jest OK. Bateria trzyma ok. 13,4 -13.5V a ładowarkę włączam raz na tydzień. |
|
|
|
#117 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
|
Z innej beczki, kupował ktoś oryginalną ładowarkę w salonie Hondy, do nowych aku litowo...?
|
|
|
|
|
|
#118 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
![]() |
Cytat:
p.s. a może lepiej kupić klasyczny aku + ładowarka ? https://www.akumulatory24.pl/varta-ytz14s-p-139.html https://www.akumulatory24.pl/ctek-zestaw20-p-1400.html https://www.akumulatory24.pl/ctek-co...-m6-p-825.html wyjdzie taniej niż sam litowojonowy aku
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 19.02.2020 o 14:44 |
|
|
|
|
|
|
#120 |
![]() |
Mam NAT od marca 2016r
Moto stoi w ciepłym, od czasu do czasu doładuje aku, w sezonie togo nie robię tylko zimą. I generalnie nie narzekam na brak prądu chociaż w kościach czuję że jego żywotność powoli się kończy. Ale moja ładowarka super, hiper procesorowa wskazuje 100% ![]() Mam też inne moto tam trochę mniej o to dbam i faktycznie 2 całkowite rozładowania i aku śmieć
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |
| Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 22:47 |