|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 141
Motocykl: NAT + VTR SP2
Przebieg: 16300
Online: 6 dni 18 godz 22 min 10 s
|
Ja przy 170cm na ATAS ze standardową kanapą w dolnej pozycji ledwo ledwo dawałem radę na asfalcie. Jakikolwiek szuter i gleba murowana
Nie wiem jak by sytuacja wygladała z obniżoną kanapą.Suma sumarum kupiłem zwykłą NAT i do tego niską fabryczną kanapę i dopiero teraz jest tak jak powinno być. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
Ja mam 188cm i prawdę mówiąc na mojej ATAS pewniej czuję się z kanapą w dolnym położeniu (szczególnie poza asfaltem).
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2019
Miasto: 100lica
Posty: 143
Motocykl: ATAS DCT 2018
Przebieg: 20250
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 57 min 9 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,539
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 59 min 47 s
|
Cytat:
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
Cytat:
Zasięg praktyczny (kilkukrotnie już przeze mnie osiągnięty) 500 km (oczywiście poza autostradami). Lepszy zawias, grzane manetki w standardzie. O pseudo-gmolach nie piszę, bo w zasadzie mają tylko jedną zaletę - są ładne. Podobni 2020 trochę je wzmocnili i dodali osłonę silnika. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 21:06 |
| Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 12:28 |