|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 426
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 23 godz 39 min 40 s
|
![]()
Dokup sobie do tych fabrycznych gmoli płytę pod silnik Bumota, a uzyskasz mniej więcej to czego potrzebujesz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
mam fabryczne i nie są takie badziewne jak piszą przynajmniej przy wywrotce bez szlifu. Gmole są mocowane tak jak być powinny czyli elastycznie. ile razy moto leżał przede mną nie wiem, ale mi raz poleciał na twardym i zero uszkodzeń (pomijam przytarty gmol) nawet są nadal proste. Do szlifowania się nie nadają bo brak im trzeciego punktu podparcia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
oem.gmol.nat |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole rd4 | regers | Wszystko dla Afryki | 8 | 30.12.2018 22:37 |
Gmole | Boski-Kolasek | Wszystko dla Afryki | 9 | 16.07.2014 21:33 |