|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,072
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 3 min 6 s
|
Śmiga, śmiga
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 733
Motocykl: nie mam już Afryki
Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
0:50
Jakież smutne te kierunki.
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() |
Zdecydowanie, bo jak nowa przestanie to stara zawsze dojedzie
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Zastanawia mnie czy zabieg powiększenia baku w Nowej Afryce był od początku przewidziany i zaplanowany na z góry założony późniejszy, nowszy model?
AT miała baniak 24/23l. NAT dostała 18,8l. Dopiero ATAS doczekała się 24l, podobnie zresztą jak AT, a mimo to okrzyknięta została przez niektórych krową za ciężką w teren i z przydużym baniakiem.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
![]() |
__________________
AT03 |
|
|
|