|
|
|
|
#1 |
![]() |
Ja myślę że trzeba olać temat.
Jak widać ohlinsy też się wycierają, osobiście widziałem wytarte lagi od supertenery1200, teraz gość wrzycił na advrider zdj. z takimi samymi wytarciami w tigerze 800. Po prostu tak się dziejea anoda na lagach to porłoka dekoracyjna. Dbać o świerzy olej w zawieszeniu, wymieniać raz w sezonie, a nie jak się lagi zleją, dzięki temu zawieszenie będzie lepiej pracować i mniej się zużywać. To samo dotyczy amortyzatora, tam jest kilka setek oleju a przyjmuje dużo większe temperatury niż ten w lagach, co 2-3lata wysłać amor na serwis, a nie chwalić się że ktoś nie dotykał nic przez 100tyś i dalej się nie zlało więc jest super. Ludzie kupują sprzęty za 30-40-50tyś.zł i żał im wydać 3-4stówki na serwis zawiasu raz w roku, albo 100zł żeby wytłumaczył co to jest SAG co robi reboud i comp. i jak to ustawiać żeby jeżdziło się dobrze. Dobrze ustawione zawieszenie daje w terenie i na asfalcie tyle co dobre opony. Ale większość ludzi woli wydać tą stówkę na osłone tylnego zbiornika hamulcowego, albo osłonke klaksonu, żeby moto nie trąbiło przy skęcaniu kierownicą...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 12.08.2019 o 11:39 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,629
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 11 godz 6 min 7 s
|
Cytat:
znam wiele przykładów gdzie nic się nie wyciera pomimo b.dużych przebiegów, jeżeli będzie się wycierać to zawieszenie po kilku latach będzie się nadawać na złom no chyba, że ktoś ma w d...e jak to pracuje. Kto jest producentem zawieszenia w CRF, TIGER czy Super Tenere czy nie jest to showa ? to jak ma być inaczej... ale w DL650 też jest showa i nic się nie wyciera także strategia planowania chyba... |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 23:22 |