![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,401
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 26 min 57 s
|
![]()
czy ktoś miał możliwość obserwować jakie są wskazania sondy lambda (napięcie) na nagrzanym silniku przy wolnych obrotach?
ew. może ktoś posiada interfejs diagnostyczny i może to sprawdzić... u mnie wskazuje 0V lub ok 0.125V dopiero przy wyższych obrotach sonda ożywa i ma napięcie ma zmienny przebieg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Tobie to się nudzi
![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,401
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 26 min 57 s
|
![]()
no dobra, to gdyby był ktoś w okolicy to zapraszam sprawdzimy...
niestety ale brak jest jakiegokolwiek opisu funkcji ECU i pozostaje zabawa z "czarną skrzynką" na podstawie zachowania. zastanawia mnie kwestia strzałów i ich intensywności zarówno w wydech jak również w dolot (rzadko ale zawsze) 1. strzały w dolot mają miejsce jeszcze zanim wogule sonda zacznie działać więc wynika to z ubogiej mapy w ECU ale wygląda na to iż w ECU są adaptacje i silnik startuje na ostatnio zapamiętanych parametrach i czasem są one zbyt ubogie w nowych warunkach i stąd te strzały. 2. jak ecu ustala mieszankę na wolnych obrotach bo sonda wtedy nie działa więc na podstawie czego ![]() ![]() chodzi mi tylko o odczyt wskazań.... |
![]() |
![]() |