| 
			
			 | 
		#261 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytanie o WR w watku o CRF  
		
		
		
		
		
		
		
	 .Czy mozna na terenie Europy kupic model z tego roku lub 2018?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#262 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				Miasto: SLU 
					
				
				
					Posty: 80
				 
Motocykl: XT+WR 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 42 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			raczej nie - ostatnie modele na ojroland były z 2017r.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#263 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: prawie Kielce 
					
				
				
					Posty: 327
				 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no i  chyba dr bedzie  
		
		
		
		
		
		
		
	   jakby kogos elka sprawdzona i doposazona na wyprawy interesowala to pw. Ogloszenie dam jak mi zapalą słonko bo coś się chyba czeka po wplacie.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#264 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja nie wiem czy kupię póki co ale pożyczyłem se i w pytke jest  
		
		
		
			![]() Trzecia fota stoję na resztach wiaduktu kolejowego linii miedzy Boguszow Wschód a Szczawno Zdrój - Bad Salzbrunn. W tle Chełmiec. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#265 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Wa-wa 
					
				
				
					Posty: 191
				 
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled 
				
				
				 
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kilka postów wcześnie pokazywałem sprzęt który znalazłem na âOLX. Jako, że zrezygnowałem z zakupu mogę przekazać namiar na właściciela. Jeszcze raz przypomnę: sprzęt na maksa doposażony, w idealnym stanie z symbolicznym przebiegiem a kierownik bardzo rozsądny. Proponował również rozsądną cenę.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ja jednak idę w WR250R, po KTM690 nic już nie będzie takie same, ale minimum jadu musi zostać ;-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#266 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#267 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stara sprawa
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#269 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Marek - w sensie ze chyba była już o tym mowa.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#270 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pojeździłem ten wypożyczkowy dzień... i jednak odpuszczę. 
		
		
		
		
		
		
			Wrażenie mam po jeździe na tyle dobre, że gdybym miał wybierać co zostawić lub w momencie zakupu co wybrać to wybrałbym 250tkę jako sprzęt ze wszech miar uniwersalny. Niemniej jednak co mi bardzo przeszkadzało: 1. zerowa ochrona przed wiatrem i deszczem /a załapałem się na zajebiste opady na powrocie/ - owiewka jakaś konieczna, 2. nie pałowałem bo sprzęt nie mój ale przejechałem 130km offem naprawdę na luzaku, 50km po czarnym około i po 180km przyszła rezerwa. spalanie wyszło 3l/100 - mało oczywiście ale przy takim baniaku to jest masakra. Zbiornik do wymiany lub kombinacja z dodatkowym tankiem; 3. kanapa do zrobienia - orginał jest ok na 150km - potem jest po prostu źle. Dobrze, że się stoi często ale i to nie pomaga; 4. silnik super, zajebista skrzynia biegów /o wiele lepiej działająca niż w moim NC/ ale po prostu męczyłem się na przelotówce 90kmh słuchając jak to wyje... ja wiem, że to wysokoobrotowa maszynka ale kurwać... flaki mi się przewracały słuchając tego wycia a to dopiero 5.5krpm. dodatkowo - wymiana przełożenia przy jakimkolwiek offowaniu konieczna - może to 42 z tyłu styknie już. Na plus - fajny kumpel do szwędaczki, na spokoju można kulać się 80kmh i patrzeć na okolicę. Wjeżdża wszędzie po prostu mimo słabiutkiego dołu. Dobrze działający ABS nawet w offie, zestrojony POD motocykl zupełnie inaczej niż w NC. W zasadzie nie trzeba go wyłączać w off jeśli nie ma się w planie zarzucania tyłem. Powtórzę - gdyby miało to być jedyne moto, zdecydowanie tak. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |