|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 441
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 36 min 15 s
|
A taka mi się nasunęła refleksja... Skoro ma się tak wielką potrzebę dużej mocy i dużej prędkości, to czy nie lepiej przesiąść się na jakąś asfaltową lekką i opływową szlifierkę, zamiast kombinować z kuriozalnie przegiętymi "enduro", próbując zrobić użytek z nadmiaru mocy w warunkach, pod które tych motocykli ewidentnie NIE tworzono...?
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Lekko opływową szlifierką będzie bardzo nie komfortowo podróżować chujową drogą.Jeśli ktoś nie miał pod jajami wiecej niż 150KM to nie będzie wiedział co się dzieje jak coś rozpędza się do stówy poniżej trzech sekund.Lub siedem do 200.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |