|
|
|
|
#1 |
![]() |
Nie uszczelki, a złe śruby dokręcające głowice a w zasadzie brak podkładek pod nimi.
http://www.ktm950.info/how/Orange%20...ve_adjust.html tu jest opisane co zrobić. Ogólnie w dziku podobało mi się to że zawsze było coś do pogrzebania i człowiek się nie nudził.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
Chyba że się wybierasz do mongolii czy innego kazachstanu to wtedy trampek. W każdym innym przypadku dzik. tommi Ja bym skłaniał się ku tańszemu, bo za 6 tyś. wymienisz pół moto na nowych częściach z KTM i będziesz wiedział co masz I przy okazji wypłać typowi płaskiego za ten chiński tłumik... Najważniejsze jest nie oszczędzać na serwisie. O dzika trzeba dbać należycie to się odwdzięczy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.07.2019 o 17:15 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s
|
Cytat:
![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR |
|
|
|
|