| 
			
			 | 
		#131 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#132 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   - choć uważam, że RFS EXC400 też robi robotę  - tylko trudno o dobry egzemplarz.Mam chęć popróbować wr250r lub CRF250L , choć czuje że to będzie rozczarowanie po KTMach.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#133 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jesli juz- to WR 250 R  , a najlepiej zadbaną XR 400 z czerwonym guzikiem  
		
		
		
		
		
		
			![]() Nie będzie dużego rozczarowanie po exc 400 Babel , Ty się krecisz wokół komina . Wrka bylaby lepsza od exc 400 do średnich wypraw i wokół komina 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 02.07.2019 o 09:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#134 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie bym coś zmienił z tym kręceniem wokół komina - starzeje się  
		
		
		
		
		
		
		
	  chyba.Jak dotąd Freeride ze swoimi właściwościami jezdnymi przy moim wzrosiecie jest ideałem - ale 2T nie da się latać przelotek a i zasięg mizerny przy jego spalaniu ![]() Zawsze był moim marzeniem Freeride 250R odkąd zobaczyłem film: https://youtu.be/HUlSuCesDNg - polałem przeszło rok , wjechałem na wszystko co sie da w mojej okolicy - popróbowałbym czegoś nowego  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#135 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Babel jakie interwaly serwisowe ma freeride 250 ? 
		
		
		
		
		
		
			I jaki jest realny zasięg na zbiorniku ? 
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#136 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			50 godzin. Baniak 7 litrów. Jak miałem 300 w dwupaku i baniak 11 litrów to paliwa starczało na max 2 godziny pałowania.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#137 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tłok - zmieniłem po 103 mth i się wszyscy śmiali że otwierałem ![]() Dół silnika - jest taki sam jak w exc300 - w mojej ocenie korba nie do zajechania ( freeride teoretycznie ma 25 KM a 300 trochę więcej   )Jak czytam fora - to średnio 200 mth tłok zmieniają . Ja by jednak został przy 100 - 120 mth ( to tylko 400 zł) a silnik prosty jak w WSK ( freeride nie ma zaworu wydechowego) Olej w skrzyni niby manual mówi o 50 h - ja zmieniam to częściej ok 20mth Pali - jak zapaierd..c - to pewnie z 9 - 10 litrów - jak latam tak trochę podjazdów trochę szutry - 7,5 - 8 na 100km Tylko że mój ma inny dyfuzor - i gania aż miło - niejednokrotnie na przelotce potrafi mi na gumę pójsc z wyższego biegu A bak 7 litrów No 2T lata się specyficznie - nie da się jak drz czy exc - trzeba zapinać  
		Ostatnio edytowane przez Babel : 02.07.2019 o 14:41  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#138 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: Tenere 700 
Przebieg: 81000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jako posiadacz wr250r służę informacją na temat tego sprzętu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin rd07a oraz WR250R  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#139 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: KRASNYSTAW 
					
				
				
					Posty: 221
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Ja mam zamiar nabyć taka WR w przyszłości więc: 
		
		
		
		
		
		
		
	-jak z jazdą po asfalcie? -jakie optymalne prędkości przelotowe? -czy da się pojechać tym gdzieś dalej po małych modyfikacjach, typu większy zbiornik, mocowanie bagażu itp? -czy rzeczywiście interwały serwisowe są dość długie? -jak brak gumowego zabieraka na tylnej zębatce wpływa na zużycie łańcucha,zębatek, wałka zdawczego przy jeździe asfaltowej? Chyba na razie tyle  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#140 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: Tenere 700 
Przebieg: 81000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ad1) jazda po czarnym jak na każdym innym moto o małej pojemności 
		
		
		
		
		
		
			ad2) między 100-110 jest ok ad3) da się bez problemu, kilka razy zrobiłem na raz po 600-700 km po asfalcie na dojazdówkach ad4) olej co 6k, swiece co 12k, zawory co 40k ad5) bez problemu, zapinanie jedynki bez uderzenia gładko na miękko - to nie xt660. Dobry napęd wystarcza na ok 20-25k 
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin rd07a oraz WR250R  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |