|  30.06.2019, 16:03 | #21 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   Cytat: 
 Szukałem tego wątku o kablach WN ale nie mogę znaleźć. możesz pomoc? | |
|   |   | 
|  30.06.2019, 16:31 | #22 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			konkretnie fajki https://r.tapatalk.com/shareLink?url...2&share_type=t Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka | 
|   | 
|  30.06.2019, 19:58 | #23 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  30.06.2019, 22:45 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			ecu nie będzie sygnalizować problemów z fajkami... może z cewkami tak ale nie z fajkami także szkoda zachodu.... zresztą dostać się do tych prostych to wydarzenie dnia...  Masz 2018 nie wiem czy tutaj zworka pozwala na odczytanie błędów.... w poprzednich rocznikach tak ale 2018 ma inne złącze. U mnie przy dwóch przepalonych prostych fajkach żadnych błędów nie było, nawet jak jeden kanał bypass przepustnic był zatkany a silnik nie pracował prawidłowo także błędów brak, zmieniałem zupełnie ustawienia śrub by-pass w stosunku do fabrycznych ecu nic nie sygnalizował pomimo, że motocykl wyraźnie jeździł gorzej. Także ciekawe co to będzie. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 30.06.2019 o 22:59 | 
|   |   | 
|  30.06.2019, 23:37 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   | 
|   |   | 
|  01.07.2019, 09:00 | #26 | 
|  |   
			
			Nie zapomnij, że jednak na wtorek się umawiałeś   
				__________________ podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd   | 
|   |   | 
|  01.07.2019, 10:18 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 16:00 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   
			
			Byłem dzisiaj w serwisie.  Po podłączeniu Afry do skanera okazało się, że najbardziej prawdopodobną przyczyną zapalenia się check engine były błędy wyrzucane przez czujnik prędkości (ABS-u) przedniego koła. Okazuje się, że to moja wina, ponieważ po nasmarowaniu łańcucha uruchamiałem silnik (moto na stopce centralnej) , włączałem 2 bieg i przez kilka, kilkanaście sekund kręciłem tylnym kołem (aby lepiej rozprowadzić smar po łańcuchu). Elektronika motocykla widziała, że obraca się tylne koło a przednie stoi - stąd wyrzucany błąd "blokada przedniego koła". Czyli sam sobie jestem winien  . Ta wiedza kosztowała mnie 100 PLN Żeby nie były to całkiem w błoto wyrzucone pieniądze, to dowiedziałem się przy okazji, że check engine po tego typu "głupich błędach" gaśnie się po trzecim uruchomieniu silnika - a to już pożyteczna wiedza  . Oczywiście pomimo zgaśnięcia check engine błędy cały czas są w rejestrze motocykla i mogą być odczytane przez serwis. | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 16:15 | #29 | 
|  |   
			
			Dobrze wiedzieć    
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 16:32 | #30 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Wedlug tego, kazdy co jezdzi na 1 kole miałby ten błąd, to raczej czujka abs powinna migać. Ale cóż widac elektronika chodzi własnymi drogami. Ja mialem problem z czujnikiem abs, a winna okazała zie nie do końca wpięta kostka pod czaszą | 
|   |   |