| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panie i Panowie ktoś ma, miał lub coś więcej wie  
		
		
		
		
		
		
		
	  Trafia się "okazja" posiadanie takiego g... a Ja nic o nim nie wiem. Model enduro 2008 r. czyli chyba pierwszy produkcyjny z kółkami 18/21 a silnikiem jeszcze 654 czyli takie cóś: https://www.scigacz.pl/KTM,690,Endur...e,7781,im.htmlI teraz pytania: jak to się ma w przedmiocie trwałości   do czego to się nadaje /turystyka 50:50/    jak z awaryjnością i serwisem   Tam to w końcu jest gaźnik czy wtrysk /każdy podaje, że Kihin ale reszta to już same rozbieżne zeznania - jedni gaźnik inni wtrysk/   Jakieś doświadczenia i uwagi   Poproszę szczerz bez ściemniania  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ze model nazywa sie 690 to nie znaczy ze musi miec taka pojemnosc 
		
		
		
		
		
		
		
	  To pierwszy wypust tego modelu. Bez wiekszych istotnych zmian w dalszej produkcji. Enduro bez R bedzie nizsze i w sumie dobrze. Skrzynia jest 6 biegowa, wiec na asfalcie po zjechaniu w wertepo bedzie ladnie zapieprzac. Zasilanie jest wtryskiem. Generalnie zajebisty sprzet jak ktos madrze serwisuje. PS: jak sie serwisuje to nie ma awaryjnosci. A katy sie serwisuje bardzo dobrze, bo dostepnosc/czas czesci jest zajebista.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Na pytania odpowiedział Ci Redrobo.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szwagier (serio) ma taką. Jeździ regularnie np. po UA oraz serwisuje porządnie. Nic się z jego Katem nie dzieje, zaś patrząc na kolegów na wersjach późniejszych, nie widzę przewagi wersji R. 
		
		
		
		
		
		
		
	J.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: S-ec 
					
				
				
					Posty: 2,859
				 
Motocykl: 690 R 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 6 godz 32 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mialem R z 2009 zrobilem ponad 20 Tys km. 
		
		
		
			- sa ludziska co robia tym pod 100tys km bez remontu, z wadliwych rzeczy to pompa paliwa i dzwigienki zaworowe( łożyska) ja nie miałem problemu ale byly przypadka padania przy 20-30tys km -wtrysk keihina (na 100% nie gaźnik) Moto zajebioza, jedyne którego żałuje, że sprzedałem. Czy nadaje sie do turystyki? Tak ale tej offowej, na długie przeloty niewygodna kanapa i ochrona przed wiatrem. Mnie udało się tym na kołach dojechać do Rzymu a potem objechać Tunezje wyszlo cos koło 7-8tys, dupa bolała jak po 20tys ![]() Na asfalcie spokojenie mozna utrzymywać 160km/h a nie jest problemem lecieć 200km/h Dość twarde zawiecho. W pełni zalany ze zmienionym wydechem 138kg To tyle na szybko. Ostatnio edytowane przez rumpel : 07.06.2019 o 16:35  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 44500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 54 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oj chodzi mi po głowie mocno 690. Przejechałem się kilka kilometrów sprzętem z 2016. Bardzo fajnie się prowadzi. Z uwagi na budżet, pewnie też poszukam starszego. Po powrocie z Rosji biorę się za zakupy
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podobnie jak Rumpel miałem 690R '09. Sprzęt twardy i ostry - dzielny w terenie. Kanapa na przeloty zdecydowanie nie za bardzo (po trasie Wawa-Zakarpacie-Wawa nie mogłem patrzeć na KTMa przez dłuższy czas...). Do tego pękały mi nagminnie stelaże kanapy (miałem 3 różne wersje kanap i każda pękała tak samo - wymieniali na gwarancji i znowu pękała). Kolejną bolączką mojej sztuki był wodowstręt...po przejechaniu brodu nie wolno było się zatrzymać ani wcisnąć sprzęgła, bo zdychał i już nie odpalał, aż podeschnął (ok.30min). Wymieniałem przepustnicę z TPSem i wtryskiem, świece, fajkę i przewód WN, sprawdzałem instalację i kostki i nic. Kiedyś pożyczyłem go byłej (bo miała tylko exc200) i mówiłem, żeby unikała wody...to pojechała go umyć na bezdotykową i już nie odjechała...  
		
		
		
		
		
		
			  Potrafiło też ścinać śruby mocujące bak (nie zależnie od wagi jeźdźca...) + wyrabiały się lub zapiekały tulejki/śruby na mocowaniu baku. Przez wlew z tyłu trzeba było dobrze planować pakowanie, żeby mieć dostęp do tankowania i uważać, żeby nie łapać za dużo syfu spod korka do baku.Ogólnie, jak to KTM, nie ma za dużo wspólnego z komfortem czy turystyką, ale za to jak się zapie.dala to daję radę b.dobrze. Na trasie potrafił spalić poniżej 4l (prędkości ok 100), ale kanapa, brak osłony przed wiatrem i twardy zawias nie pomagały...ja tam nie tęsknię...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nawet jak jest tanio to do turystyki o jakiej myślisz słabo się nadaje. To jest ok do zapierdalania w krzaczoarch a nie emeryckich wycieczek  
		
		
		
		
		
		
			 .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,663
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wciąż mam, dokładnie rok 2009 i bez literki R.  U mnie w ostatnie 2 lata wrobił 28 tys. km. Byłem bardzo sceptyczny kupując. Ale złego słowa nie powiem już na niego. Dla mnie to moto z najlepszym stosunkiem ceny do radości z jazdy. 
		
		
		
		
		
		
			Każdy kocha inaczej, dla każdego coś innego oznacza hasło "motocykl uniwersalny" - dla mnie ta 690 to jest kwintesencja tego co lubię. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 128
				 
Motocykl: DR650SE 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 5 godz 19 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Jak co roku w Garmisch [2010] | consigliero | Trochę dalej | 4 | 20.05.2011 10:36 |