![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: 3miasto/W-wa
Posty: 262
Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :)
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s
|
![]()
__________________
Stary nick MarcinHorndaXr |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Stawiałem na zbiornik aluminiowy. Teki kawał blachy ma swoją wagę- z żywicy też lekki nie jest. Rozumiem ze stal chromowo molibdenowa i odlewy magnezowe i ine takie akcje ale natury nie oszukasz. Tu trochę inne dane http://www.rallye-tenere.net/NXR%20Historie.htm
Ogólnie jak cenię i lubię Karola to jednak niekoniecznie wszystkie info z Hondy Plaza musimy traktować jako rzetelną informację ![]() Poza tym ze raczej wszyscy producenci ściemniają lub tak podają info żeby ładniej sie prezentowało proponuję założyć temat "Ścianka Płaczu"(i przepukliny) i np wklejać zdjęcia moto z info czy pełne czy puste i swoje(jego) wyniki na wadze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 44 min 51 s
|
![]()
Rd07 mozna bez jakiegos większego pierdniecia zrobić na 180kg na sucho. Dodatkowo nxr miała kompletnie inny silnik który na pewno miał lzejszy układ korbowo-tlokowy.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Panowie nie mylmy pojęć.
XRV RD04 Marathon to zupełnie inny motocykl niż NXR750 (to tak jakby porównywać Forda Escorta z Escortem Cossworthem - widać kto nieuważnie czytał FATOff ![]() Wersja Marathon była w porównywalnej wadze na sucho do zwykłej RD04 (tylne zbiorniki były amenilinowe, a główny plastyczany lub zwykły) Odchudzanie czwórki jest tak jak odchudzanie Poloneza. Zepsujesz bazę a i tak chuja osiągniesz.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
https://www.xrv.org.uk/forums/africa...650-xrv-3.html. ta sama. Szkoda że nie ja pierwszy ją znalazłem w ogłoszeniu bo śmigała pięknie och i ach!. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Misza to jak jest z tymi silnikami? Czytałem (nie pamiętam już gdzie) że pierwsze silniki w rd04 chyba do 90r były inne niż wersje następne, czyli 91/92. Różnica była,jest w zestawieniu przełożeń skrzyni biegów, wałki rozrządu sam rozrząd itp.Materiały też są inne np; wałek zdawczy. Po latach użytkowania kilku xrv muszę zdecydowanie stwierdzić że obecna 04 z 90r w porównaniu z resztą, zapierdala jak szalona. W czym sekret?
|
![]() |
![]() |
#17 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 44 min 51 s
|
![]()
Pomijajac materiały i jakość utwardzenie powierzchniowego wałków itp... To setting dysz i chujowy zapłon w rd07a. No i w czwórce max moment był niżej od siodemek kosztem mniejszej nieco mocy.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Maraton rd04 miał matalowy zbiornik , ale sam zbiornik nawet seryjnej rd04 duzo nie wazy.
nadal uważam że to jakies glupoty są , siedziałem na tym maratonie i twierdzę że nie jest lzejszy od seryjnej rd04 kiedys przerobiłem swoją czwórkę na wyjazd na UA i była znaczaco lzejsza, myślę że jakieś 25kg urwalem , ale wygładała okropnie
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
Jak swoją kundliłem z Trójką to coś urwałem na wadze. Tył i boczki trójkowe są lżejsze. Można wywalić chłodnicę oleju.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
![]() |
![]() |