![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,190
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 10 godz 3 min 18 s
|
![]()
Zaczekaj "Tkc80 i k60. Ja już mam z 17 tysięcy nakulane i nie chcą się skończyć te gumy. A poza tym dają radę w offie. Na następną długą podróż również ubiorę te laczki. "
Miałem K60. Kupiłem do Afry szerokości 130. Nie wiem czy to w tej gumie standard, ale strasznie popękała (choć mięsa miała jeszcze sporo). Wklejałem nawet foto na forum. Zastanawiam się, ile w tych Kazachskich temperaturach ujadę na TKC 80 z tyłu.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Kupiłem na przód TKC 80 a na tył Pirelki STR. Cena Pirelek to połowa Motoza z Rugged więc ten tego
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |