|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s
|
Fajnie jakby powstały dwie wersje:
__________________
Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Zastanawia mnie właśnie dlaczego Honda tak błądzi?
Np. do CB500X wstawili aluminiowe koła, do eNCeka zawiecha typowo szosowa wraz z aluminiowymi kołami i jedną tarczą, gdzie niemalże przy tych samych gabarytach/parametrach stworzyli X-ADV, który ma dwie tarcze i szprychowe koła. Już dawno pisałem, że wystarczy do NC wstawić wyższe zawieszenie, szprychowane koła i mamy zajebistego następcę Trampka.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
i nie chodzi mi tu wcale o niską moc. Po prostu jak chcesz odwinąć to zanim się zanamyśli to już nie ma co odwijać tylko trzeba hamować. Ten silnik byłby ideałem do motocykla szosowego/turystycznego o pojemności 900-1000 gdzie byłby ZAJEBISTY moment z dołu, niewielkie zużycie paliwa = duży zasięg, niewielkie obroty przy prędkości podróżnej = długowieczność. Mieli w swojej ofercie 'S'kę i z tego zrezygnowali na fali sukcesów niszy rynkowej Adv, natomiast nie łudźmy się, że NCek ma jakiekolwiek zadatki na motocykl Adv, nawet z większymi kołami, bo o tym co jest teraz nawet nie mówię - przekonałem się o tym na własnej skórze jak pomyliłem drogi na dojazd do Białego Brzegu i wdupiłem się w jakąś pożarówkę na której wywinąłem fantastycznego kozła na żebra. Umiem jeździć po piasku ale to co się stało było no... niespodzianką i raczej nie do uniknięcia. Pewien jestem jednak w swoich rozważaniach, że nigdy nie kupię czegokolwiek z 21' z przodu o wadze większej niż 150kg. Po prostu albo coś nadaje się do jeżdżenia polniakami i nie trzeba z tym walczyć albo coś jest na asfalt i okazyjny dojazd do jeziora na piknik. Małe koła zajebiście robią na czarnym i nie da się z tym dyskutować ale to są moje wnioski oparte na moich doświadczeniach i, co ważniejsze, na moich realnych potrzebach. Nowa Afryka fajna, ale jest wiele lepszych motocykli zarówno w teren jak i na czarne. Nie odkryję ameryki, że najlepiej jest mieć minimum dwa m p.s. apropos wideo wrzuconego przez Dariusa już widzę ten wysyp używanych NAT pierwszej generacji jak się ludzie zaczną przesiadać. zresztą po tym TFT dotykowym i ringach LED oraz hondowskim 'ESA' widzę, że 'jakby' próbowali się na kimś wzorować
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 23.09.2019 o 12:47 |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |