![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
Artek chodzi mi o podpięcie pompy póki jest w 'systemie' bez rozpinania linii paliwowych. Krótki, szybki test.
Reizes - niestety w AT jest to trochę kiepsko zrobione bo jeśli motocykl długo stał to komory pływakowe są puste i motocykl nie odpali póki pompa ich nie zaleje a nie zaleje ich jeśli nie ma kilkudziesięciu cykli pracy, czyli chechłasz aż nie ma paliwa w gaźnikach... Przynajmniej w mojej RD04 tak było - coś jarzę, że w RD07/a chyba to poprawiono ale wątpię tak naprawdę. W FJ1200 czy obecnym VMaxie, którego mam jest ta sama pompa co w AT ale zawsze po włączeniui zapłonu dobija gaźniki do pełna. Szkoda, że tu nie jest tak to zrobione. Powodzenia w diagnostyce. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa XRV | Krzych_BBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 21 | 24.08.2019 12:38 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa Paliwa | Adagiio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.05.2011 10:40 |