![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: LZA
Posty: 111
Motocykl: RD07a
Przebieg: do uzg
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 20 godz 24 min 0
|
![]()
Mam to samo na tym regulatorze. Po przesłaniu swoich spostrzeżeń do producenta niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 144
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 8 min 29 s
|
![]()
U mnie po dokręceniu wszystkich połączeń jak na razie jest w porządku. Napięcie stabilne też 13.9 - 14.2 Ale robiłem krótkie przejazdy po godzince.
Te 16 ..V mogą uszkodzić akumulator... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Akumulator to najmniejszy problem ale cała "elektronika" (moduł, trip itp) może pójść z dymem.
Ja nie planuje kręcić tak wysoko silnika więc będę jeździł i obserwował voltowierz. Normalnie kręcę na trasie max 5500obr więc ok. |
![]() |
![]() |