![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dla potomności, w kwestii zawieszenia:
Zamontowałem to ustrojstwo https://allegro.pl/oferta/lacznik-wa...eta-7912778846. Mam 180cm, NAT2016 i wolę mieć kanapę w górnej pozycji. Trochę mi brakowało by postawić pewnie nogi na ziemi więc postanowiłem obniżyć nieco NAT. Przy okazji serwisu, obniżyłem lagi o 0,5cm i 1cm na łączniku jak wyżej. Dalej trochę mi brakuje, ale czuję się trochę pewniej. Za to NAT przestała mieć jakiekolwiek szimy, wibracje i inne nieprzyjemne zachowania na asfalcie. A miała wcześniej szimę przy różnych prędkościach, zależnie od stopnia zużycia opon (K60, TKC70). Generalnie jestem zadowolony z tego zakupu i będę dalej testował różne ustawienia. Wyglada na to, że przez lekką zmianę geometrii poprawiło się prowadzenie. Przy czym gdyby chcieć zachować poprawny SAG z tyłu, to przód trzeba by podnieść... I chyba dlatego Honda wybrała za mały SAG z tyłu - mniejsze zło. Chciałem też utwardzić tył mocniejszą sprężyną, ale wyglada na to, że w przewidywalnej przyszłości będę jeździł sam więc odpuszczam. Poza tym ta progresywna Hyperpro pewnie zniosła by efekt obniżenia uzyskany na łączniku. Przy okazji - jeśli ktoś zainteresowany to chyba sprzedam nową Hyperpro jak z linka https://ruggedroads.co.uk/Hyperpro-S...g-CRF1000-2016. PS pośmigałem tez nieco po polnych drogach i nie zaobserwowałem by coś dobijało czy obcierało. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Sprężyna z tyłu zmieniona. Wleciał liniowy K-tech 105N (masa kierownika 90-110kg). Ważę ok. 95kg i obecnie mam z tyłu 7cm sagu (czyli ok.31% - zerowe napięcie wstępne, na serii max napiętej miałem 41%). Sam moto siada 2,5cm i jest fajnie wysoko pod tyłkiem (wreszcie). Kupiona w RR za 85Ł.
Sprężyna jest dłuższa o 1cm, ma 1,5 zwoju więcej i jest zrobiona z grubszego drutu: 20190508_171642.jpg 20190508_171739.jpg 20190508_171609_HDR.jpg 20190507_202448.jpg 20190509_203414.jpg Wymiana dosyć prosta, samemu się da bez stresu - najłatwiej użyć dwóch pasów ściągających: Test z jazdy najwcześniej po następnym łykendzie...niestety... ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Majki, wrzuć proszę pełne oznaczenie sprężyny - przyda się.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |