|  | 
|  26.03.2019, 13:55 | #1 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Wygląda na to, że model, którym jeździłem był poprzednim - 'zegary' miał inne. Co by nie mówić moto ładne i dobrze wykonane, jednak... - twarde, zawieszenie wyłącznie na asfalt, - słabe, max na jedną osobę, - demonem prędkości też nie jest, - niskie, przy moich 183cm czułem się jak na psie. Usiądź na ten motor, przyjedź się, sam ocenisz. Według mnie dużo lepszym wyborem jest NC750X. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:02 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   Cytat: 
  Wiadomo, zawias jest głownie na twarde, ale zarówno przód i tył ma regulację wstępnego napięcia. Tył nawet 9-cio stopniowe. Może miałeś podkręcona na asfalt. nc750x bardzo fajna ale jednak 30kg cięższa i 17" cali koło z przodu 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. Ostatnio edytowane przez Louis : 26.03.2019 o 14:09 Powód: dodanie informacji | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:16 | #3 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Jeździłem takim ładnym pomarańczowym CB500X  Jeśli chcesz kupić dla siebie to za rok będziesz już nim rozczarowany - mówię o braku mocy. Zawiechę może poprawili? Ale przymierz się do NC750X (lub NC700X) i przejedź to zobaczysz różnicę. NC ma chociażby schowek w miejscu, gdzie powinien być bak i mieści się tam kask integralny oraz ma spalanie 3,5l/100km. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:32 | #4 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   Cytat: 
 NC750X to już typowy turysta, interesowałem się nim, najbardziej podobał mi się ten schowek. Ciężki, pali od 4 nawet do 6 a zbiornik ma na 14 l, to daje mu zasięg ok 300k, CB500X ma zasięg o 50% większy. Do tego NC ma silnik o charakterystyce samochodowej, nawet potrafi zaskoczyć przy wyprzedzaniu bo odcinka jest gdzieś w okolicach 6000 obrotów. Nie jest zły ale raczej to typowej dalszej turystyki asfaltowej. 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:44 | #5 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Jego normalne spalanie to naprawdę 3,5. Raz nawet udało mi się zejść do 3,2. Charakterystyka silnika jest samochodowa, bo to połowa silnika z Hondy Jazz  I tu akurat (jak dla mnie) jest to zaleta, bo żył będzie długo  NC miałem w automacie, które chyba w CB nie występuje? 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:48 | #6 | 
|  |   | 
|   |   |