|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Krótka wyprawa może mieścić się w dystansie między wymianami, wtedy można objechać i wymianę zrobić po powrocie. Przy dłuższej trasie lepiej zrobić wymianę przed wyprawą. Chyba, że i tak planujesz w bardzo długiej trasie...
Od klimatu zależy dobierana lepkość oleju. Więc kiedy jedziesz do Afryki w środku lata lejesz olej cięższy. Kiedy jedziesz na Nordkap zimą - lżejszy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
Nie chcę Cię martwić sporo się npracowałeś ale Tank się nabija... a jaki olej w teren lżejszy czy cięższy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nordkapp - kiedy najwcześniej | jorge | Przygotowania do wyjazdów | 19 | 29.01.2016 09:13 |