| 
			
			 | 
		#4021 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A powiedz mi czy jest duża różnica w odczuwaniu mocy w 990R a w 950? 
		
		
		
		
		
		
		
	Oczywiście oba z przelotami i odpowiednimi nastawami paliwowymi pod te wydechy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4022 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			950 a 990efi a 990r to trzy różne silniki, niby to samo a całkiem inaczej. 
		
		
		
		
		
		
			950 nabardziej dzika chce Cię zabić zawsze 990s łagodniej oddaje moc, wydaje się cięższa od 950, woniej się wkręca, krótko mówiąc nie rznie tak przerażajco 990r ma łagodniejszy dół i płynniej się wkręca i tam gdzie 950 czy 990s kończy się moc czyli 1,5-2tyś przed czerwonym polem R ma jeszcze ekstra 15kuni i to czuć(większe kanały w głowicy) 990s idzie równo z NAT 990r ucieka mi bez problemu, szczególnie przy wyższych prędkościach gdzie potrzebne są konie. Najfajniejsza byłaby 950 z silnikiem od 990R WojekBBI ma taką. I chyba wolałbym poszukać 950 z padniętym silnikiem i upolować ten najnowszy silnik, niż od razu 990r. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 19.02.2019 o 12:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4023 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			950 mi się podoba i się zastanawiam czy inwestować w nią, czy lepiej właśnie przesiąść się na 990R. 950 ma właśnie dziką charakterystykę i to mi się podoba.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4024 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzik WojtkaBBI to już potwór okrutny raz że najmocniejsza wersja silnika na 30lecie dakaru i jeszcze na gaźniku. Z tego co czytałem to 130 kucy na kole może wypluć w takiej konfiguracji.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4025 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4026 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale GS to na asfalt, ale jako jedno moto w garażu to KTM ADV albo NAT.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4027 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			GS- wbrew pozorm bardzo dobrze sobie radzi w lżejszy terenie, a te nowsze mają juz całkiem sensowny zawias. jeżeli piszemy o 2 motocyklach w garażu z tego jeden na 2 osoby  wziąłbym GSa i SE do zestawu..  
		
		
		
		
		
		
			  CRF jest dla mnie gdziś.pomiędzy nimi zaraz obok Lc8 ADV  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4028 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale trele morele z przodu ciąży i nie czuć co dzieje się z przednim kołem, kiedy traci przyczepność, chyba że w nowych już coś poprawili.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4029 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
    z tym kołem czy traci przyczepność czy nie nic nie zauważyłem..  ale obserwując takich zawodników jak Diabeł, Pawlicho czy Zbyszek Tarnawski mogę śmiało powiedzieć.że przyczepność jest cały czas  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4030 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyczepność jest w miarę ok na suchym  szutrze. Tam gdzie zaczyna się błoto i piasek wychodzi nadwaga GS-a na przednim kole. Idzie jak taran i ciężko go wyczuć.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |