![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
![]()
3 dni -ale dzwon i negocjuj czas, moze sie uwiną szybciej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Witam,
Po pierwsze to CZEŚĆ wszystkim bo jestem tu całkiem nowy. A dokładnie to Afryke mam od wczoraj ![]() Za to troche kumam w amorach /samochody terenowe i suczka DRZ/ i mam troche info: 1. Ten gaz to powinien być nitrogen, do nabicia w każdym serwisie amortyzatorów sportowych. 2. Jak tak patrze na ten zbiornik na zdjęciach to wg. mnie w innych moto w miejscu zaworka jest zwykły zawór typu opona=dętka, i przez niego dobija się gaz. 3. Spoko będzie robić powietrze dopóki nie pojedziecie na dakar lub na sahare. UWAGA: mojemu kumplowi wybuchł amor taki amor w Tunezji. 4. Powietrze ma jednak tą wadę że jest wilgotne i zmienia objętość ze zmianami temp. PS. Kolega który wyżej pisał że musie nie ugina chyba ma za mało oleju w amorze. Swoją drogą jestem ciekawy czy amor od afryki jest rozbieralny ![]() Mam nadzieje ze tak ![]() Poprawna ilość oleju można sprawdzić za pomocą prostego testu /oczywiście nic nie gwarantuje ale ... sam tak robię/ Obciążasz kanapę /naciskasz/ i puszczasz. Jeśli oba tłoczki są w oleju = oleju jest dość, to efekt ma byc taki ze łatwiej sie sciska niż odbija. = pracuje górny tłoczek. Tak naprawde to jeszcze nie widzialem amora od afryki po rozebraniu, to tak na podstawie innych endurowatych ![]() Jak byłyby pytania to walcie śmiało, w międzyczasie się podszkole, musze tylko wygooglowac obrazki. pawel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dawaj posta w Powitalni i pociągniemy temat amora jak trzeba
![]() Właśni jeden z moich wrócił z regeneracji ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A ja wróciłem z Krymu
![]() Moja królowa to 07a i z tego co widzę to nie za dużo da się zrobić. To co wypatrzyłem do tej pory to śruba mocująca tłumik od dołu - być może nadało by się do wymiany oleju, ale nie wiem czy da sie potem wkręcić. No i ładne denko do wydłubania w zbiorniczku gazu. Ogólnie to kiepsko, zastanawiam sie nad jakąś opcja przeszczepu czegoś bardziej dla ludzi. Po zagotowaniu/spienieniu oleju, wykręciłem górną końcówkę lag. Tak na oko można by się pokusić o wmontowanie zaworka do powietrza. Pozostaje jeszcze walka z lepkością oleju i jego poziomem. Więcej opcji w tym stanie nie widzę. Czy starsze lagi pasuja do 07a ? Jaka jest ogólna trwałość uszczelniaczy i innych gumo podobnych? na pierwszy rzut oka to do moich lag nigdy nikt nie zaglądał /śruby nie widziały klucza - lub ktoś ma gumowy/ olej po ok40kkm lekko czarnawy i troszeczkę pyłu aluminiowego na dnie. ogólnie nie wygląda na duże zużycie. Brakuje mi podkładki pomiedzy spreżynami. ale moze byc tak ze fiszki mam nie z tej wersji. W każdym razie temat odnowiony i gotowy do myslenia .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Swiecaca kontrolka cisnienia oleju | banditos | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 20.01.2013 18:11 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |