|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Normalnie synchronizujesz jak w gaźnikowych tylko metodologia bywa odmienna troszkę. Za to bywa ze robi się to znacznie prościej niż w gaźniku czego przykładem może być xj6 bodaj. Za drugim razem zajęłoby mi to max kwadrans bez pośpiechu. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
rzecz w tym, że w serwisówce CRF ani słowa o synchro,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
to, że przepustnice nie posiadają niczego co by mogło posłużyć za regulację przez sterownik, jest też jedna sonda lambda, być może, że zawór wolnych obrotów ma tyle dużą średnicą łącząc kanały ssące, że ciśnienia i tak się wyrównają i synchronizacji się nie robi i wszystko na to wskazuje.
|
![]() |
![]() |