![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]()
11 lat na lc8, generalnie zawsze w terenie.. rzeźniłem
teraz mam NAT z DCT.. i dalej zamierzam tym w Offie ciorać.. ostatnie 6 mc przelatałem nią ok 8 tys. km. z tego sporo w krzakach.. jak dla mnie rewelacja.. polecam wszelkim sceptykom ![]() trzeba co najmniej kilku godzin a wręcz dni. DCT pozwala na dużo sprawniejszą jazdę w offie i na szosie.. dodatkowo daje wiecej frajdy.. ![]() dla testujących od razu odradzam Tryb D, nie do końca rozumiem po co i dla kogo on jest. od razu S1 zapodajcie w Piachach S2 i S3.. tryb manualny też się.bardzo przydaje na podjazdach.... DCT świetnie się sprawdza w trudniejszych traialowych sekcjach, ale i w szybkich przelotach... w tym motocyku po raz pierwszy zacząłem używać tak czesto tylnego hamuca bez obaw o zdławienie motocykla.. super sprawa.. ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |