|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Wałbrzych
Posty: 3
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 godz 19 min 23 s
|
![]()
Witam serdecznie mam zamiar nabyć NAT .Mam dylemat Wybrać z Dct czy manual a może dołożyć do wersji Adventure {mam 182cm i nie wiem czy nie bedzie za duża} odbyłem juz jazdę testową z dct i fajnie mi się jedziło.Może macie jakieś rady ?chętnie wysłucham
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: CRF1000D
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 25 min 46 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 33 min 14 s
|
![]()
To bardzo indywidualna decyzja.Ja mam z DCT ale manualem też fajnie nawet bardzo fajnie mi się jeździło(2000km). Czy zwykła, czy ATAS...? Ja mam 185cm i mojej zwyklej nie zamienilbym na ATAS. Jest poręczna i bardziej pasuje mi do tego co chce nią robić. Nie spiesz sie i pojeździć wszystkimi wariantem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 20:06 |
Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 11:28 |