![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Za miast pierdolic się z częstym zdejmowaniem i zakładaniem zebatki przy idealnym walku lepiej użyć odpowiedniego kleju, łatwo demotowalny, zabezpieczy przed korozją, woda oraz zużyciem wałka. Oczywiście nie będzie to ten sam klej co do naprawy wałka.
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łobez
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 15 godz 24 min 18 s
|
![]()
Dubel... To jest i zawsze będzie kwestia dyskusyjna na pewno. Myślę, że lepiej używać zębatek dobrej jakości i zmieniać częściej niż łańcuch. Ta zębatka to nawet przy użyciu super materiałów jest najsłabszym, bo najbardziej obciążonym elementem układu napędowego
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Sprawa dyskusyjna mówisz ale dlaczego? Trzeba użyć zebatki dobrej jakości i odpowiedniego środka montażowego, a zębatka będzie mogła być zuzyta w pełni oraz wałek pozostanie w stanie nie naruszonym. Tak samo jak się używa klejów do gwintu, środków przeciw zacieraniu czy uszczelniacz tak i tu wystarczy odpowiednią chemia. Nie widzę ani jednego negatywy przy użyciu kleju, pozytywów całe mnóstwo. Znasz minusy to przedstaw je. Jedynym utrudnieniem ale nie minusem jest konieczność użycia narzędzia czyli ściągacz. Edit: Najbardziej obciążonym punktem jest miejsce styku walka i zebatki. Ostatnio edytowane przez Dubel : 20.11.2018 o 21:30 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łobez
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 15 godz 24 min 18 s
|
![]()
Z najbardziej obciążonym miejscem to o to mi właśnie chodziło że wieloklin. Co do tego, że sprawa dyskusyjna to najbardziej chodzi mi o to, że ludzie nie eksperymentując, nie mając wiedzy lubią swoje zawsze dodać. "Nie znam się, więc się wypowiem" ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łobez
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 15 godz 24 min 18 s
|
![]()
Wracając do twardości zębatki i wałka to właśnie pluję sobie w mordę, bo mierzyłem sunstara i kkbike a wałka nie zmierzyłem jak miałem przyrząd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Bez względu co będziesz lał na lancuch nie osiągniesz efektu "dodatkowego smarowania wałka", tam działają siły odsrodkowe dokładnie wyzucajac wszystko na zewnątrz (wszystko co otacza zebatke) Ostatnio edytowane przez Dubel : 20.11.2018 o 22:21 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Recenzja namiotu Naturehike Cloud Up 3 | wojtekk | Inne | 9 | 11.02.2019 07:25 |