| 
			
			 | 
		#61 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja swoje obie xr'ki odpalałem od pierwszego przy każdej temperaturze. Co innego w górach gdy po kolana w błocie stoisz a motor na pochyleniu 45 stopni i zalany  
		
		
		
		
		
		
			![]() 3 kilkudniowe wyjazdy w góry wyleczyły mnie kopniaka na długo p.s. ale mimo wszystko xt ładny i lubię takie youngtimer'y 
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: kto wie 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  )) czasami po walce w terenie człowiek nie ma siły odpalić z włącznika gdy stoi w wodzie po osie... wtedy odpalenie z kopki robi się naprawdę jak wyzwanie, jak ciosy wyprowadzane  w 12 rundzie... ale często o to chodzi, sami tego chcemy:   na marginesie... prawie przypadkowe zdjecie z tukana i też jest 34L (nie moja) 
				__________________ 
		
		
		
		
	<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 300
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A 660ccm 48km to już jest inny slinik ? Czy wszystkie XT660 z przedziału 91'-2008 mają głowice 5 zaworowe ? Jest ich węcej na rynku ale martwi mnie, że silnik po 40tyś. wymagają już kapitalki - chyba, że to przypadki sporadyczne niż regóła.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Niepruszewo 
					
				
				
					Posty: 83
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 dni 12 godz 16 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pierwsze słyszę aby po 40k km była potrzebna kapitalka. Jest wystarczająco dużo xtz 660 które udowadniają, że robią sporo większe przebiegi.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
| 
			
			 nOOb 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				
					
				
				
					Posty: 515
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Coś pomiędzy nimi czyli XTZ660 (5 zaworów) lata 91-99 to chłodzony cieczą ma przebiegi międzyremontowe w okolicy 75Tyś. Ogólnie yamachy seri XT mają opinie kowadła. Ciężkie i raczej bez fajerwerków, ale mega odporne i długowieczne. Zależy czego oczekujesz od moto.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 300
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napisałem wyraźnie czy to jest jednoskowy przypadek mowa o tym motocyklu- https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha...tml#6c7b3425d2 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale to może być tak jak z XRV jeden wykończy silnik po 80tyś. a większość dojedzie do 180tyś. km.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tu masz o rodzince XT600 masy wymiary liczba zaworów, koni itd https://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Yamaha11.html Ostatnio edytowane przez Prince : 26.10.2018 o 00:43  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do szybkich remontów silnika (zbyt szybkich) 
		
		
		
		
		
		
		
	XT600Z 1VJ - potrafiły się przegrzać, po części wina producenta, po części kierownika, czy tam stylu jazdy. Generalnie wlot do airboxa w oryginale jest tak umiejscowiony, że przy powolnej jeździe zasysane jest bardzo gorące powietrze. To w połączeniu z prawie zerowym przewiewem podczas np. przejazdu przez piaskownicę "na listonosza" i nie daj boże z najpopularniejszym w Polszy olejem 5100 10W40 może doprowadzić do zerwania filmu olejowego. Łatwo ten bubel fabryczny poprawić. XT600E, TT600 - wszystkie XT/TT od 90r wzwyż mają dodany jeden element w gaźniku podciśnieniowym (wcześniej był zaślepiony). A mianowicie wychodzi z niego dodatkowy gruby przewód zakończony czarnym filterkiem. Domniemam, że chodzi o poprawę reakcji na gaz, ale to inny temat. W każdym razie ten filterek ma prymitywną budowę i nie przewidziano potrzeby jego wymiany. Efekt jest taki, że po kilkunastu latach w jego wnętrzu zostaje jedynie sitko, przez które spokojnie można sypać piach. Wprawdzie ilość powietrza, jakie się przez niego przedostaje, to bardziej takie "oddychanie" w rytm poruszającej się przepustnicy, ale jeśli już jakiś pył tam leci, to przepustnica się wyciera, a podciśnienie z coraz większą swobodą zaciąga tamtędy trochę powietrza wraz syfem i temat się pogłębia. Niestety pogłębia się do tego stopnia, że widywałem zupełnie wytarte i scharatane przepustnice, a silnik z przebiegiem 30-40tys.km nie trzymał kompresji, gładź cylindra była wypolerowana na lustro, praktycznie bez oznak honowania. To właśnie robi te "trochę" pyłu zassane bokiem. Ja gadzinę (filterek) zawsze zastępuję filtrem paliwa o dużym przekroju, a dodatkowo ciągnę wlot gdzieś pod zbiornik. Trochę bez sensu zrobili, że mając wlot w airboxie powyżej kanapy lub pod nią, wodę może zassać przez przewód dyndający sobie poniżej gaźnika. XT600E/XTZ660 Airbox - kurestwem zupełnym nazwę to co zrobili w tym temacie od modelu 3TB, szczególnie 90-95r. Filtr powietrza nieumiejętnie włożony na dzien dobry powoduje zasysanie wszelkiego gówna bokiem. Niektóre zamienniki filtrów (np Biketec) pogłębiają ten problem. Docisk filtra jest również popisem inżynierii - w kilku 3TB robiłem własny. Żeby było lepiej, to kanapa w 3TB jest również błotnikiem, niby tam powinno być uszczelnienie uniemożliwiające przedostanie się wody rozchlapywanej przez koło, ale często jest uszkodzone. No i zbiera się na airboxie jeziorko syfu, które często po części wpływa do wnętrza. Piach, gałązki, trawa - to znajdywałem niejednokrotnie po obu stronach filtra powietrza w tym modelu   Po roku 95 nieco poprawiono cały ten bajzel.Co do "brak mocy", to hmm.. No niema mocy, niema to   Stopień sprężania 8,5:1, spokojne gaźniki. To osiołek do jazdy na byle gównie. Do swojej tenery właśnie montuję doprężający garbaty tłok WICESO zwiększający stopień sprężania do 10,5:1, do tego później dojdą inne gaźniki lub gaźnik - jest tam na tyle miejsca, że można wyrzeźbić adapter 2do1 i założyć coś ostrego. Po co? Po psinco   Mam dodatkowo na codzień huskę 610, to sobie pomodzę Teresę, bo sprzedać się łupa nie opłaca   A nóż zacznie zapierdzielać jak dzika  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 | 
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |