|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,742
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 2 tygodni 3 dni 32 min 43 s
|
Mam 2 pytania:
-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach? -czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,770
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
Cytat:
Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie. Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
|
Cytat:
ten patent dla mnie okazal sie pomylka. Wycofalem sie do oryginalu. A blacha/stabilizator/lacznik, czy jak mu tam, musi zostac ze wzgledu na konstrukcje amortyzatorow. Inaczej, tylko uszczelki (i zwieracze motorzysty) trzymaja lagi w rownoleglosci
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 34 s
|
Ma ktoś może jakies foty RD03 z wysokim błotnikiem
. (poza dzikiem Ramiresa)Dzisiaj załatwiłem swój błotnik - generalnie cos chyba pod niego wpadło i urwało sie jedno z mocowań powodując zaczepienie błotnika o osłonę silnika - efekt - myślałem że gume złapałem.DSCF2638.jpgRozważam wysoki lub naprawę i skrócenie z tyłu starego Coś jak tu: http://www.africatwin.com.pl/showpos...98&postcount=7 |
|
|
|