| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktm1290 adv w wersji s. Nikt na asfalcie Ci nie podskoczy. A jak będziesz chciał szuter, to 19’ kółko z przodu również da sobie radę.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ew. przy mniejszym budżecie adv1090 (jeśli głównie asfalt to bez R). To są naprawdę fajne dylematy. Miłego! Jac  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja trochę z innej beczki... Otóż mam trzeciego już V-Stroma. Jako motocykl na asfalt obojętnie jakiej jakości sprawdza się doskonale. Z jazdy w terenie maszynami ponad 200kg osobiście wyleczyłem się już dawno - ale oczywiście jak ktoś lubi to czemu nie  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Jak rozważasz NAT to będzie Cię spokojnie stać na DL1000 z tych najnowszych. Ja po dwóch 650 (2005 i 2012) mam DL1000 z 2005 i powiem tak - 100km i 100nm robi robotę, ale to już standard dzisiaj. Wygoda jest super, kultura pracy trochę mniej (poniżej 4k rpm -duża V-ka o narowistym charakterze) , spalanie także (6-7L)... ale generalnie bardzo dobry motocykl. Co go odróżnia od Varadero itp. to masa (236kg zalany pod korek, konkurencja ma chyba po 20-30kg więcej). Dla mnie i tak jest ciężki - no ale 100 koni i 200kg to tylko w KTMie   W tych najnowszych DL1000 (po 2014) dużo poprawili w kwestii spalania i hamulców. Wiem że Suzuki to obiegowo nie Honda ale ja po 10-ciu Hondach wsiadłem na V-Stromy i wyszło mi że są naprawdę OK Pozdrawiam zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Zagórów 
					
				
				
					Posty: 467
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie nie nie  
		
		
		
		
		
		
		
	Triumph kompletnie mi nie lezy  
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dubel... 160 koni i 140km na 217 masy na sucho? Bałbym się na to wsiadać, runda na 990Adv już zostawiła mi trwały ślad w psychice  
		
		
		
		
		
		
		
	  ![]() Faktem jest że DL1000 mocy oczywiście tyle nie ma (nie ta epoka i chyba inne założenia - choć oryginalny silnik TL1000R miał 135hp i 108nm...) ale przynajmniej masa suchego na poziomie 208kg, jak na litrowy motocykl - chyba bardzo przyzwoicie Co do NAT to mogę tylko powiedzieć że wizualnie jest super, a doświadczenia praktycznego nie mam   Fajna byłaby jako motocykl do (prawie) wszystkiego.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W nowym Świecie Motocykli porównują kilka turystyków od goldasa przez tigera 120 i 1290 po benelli 500. 
		
		
		
		
		
		
			I fajnie jest tabelka z komfortowymi prędkościami przelotowymi, inne sprzęty mają 120-150, a ktm 240 ![]() Jednak po mieście to niekoniecznie 1290 się sprawdzi, szczególnie po przesiadce z DTC 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 16:48 | 
| Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 13:36 |