| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Dukla 
					
				
				
					Posty: 108
				 
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mój post z orangepower: "Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie. Pacjenci: RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału. 990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie). Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg KTM przód 115kg , tył 117kg" Ważyłem na wadze łazienkowej. Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |