|
![]() |
#1 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
|
![]()
Gdybyś - pomijając kwestie finansowe, gdzie trzymać itd. - mógł zostawić GS-a na asfalt, a NAT używać na piasek i nie utwardzone drogi, to dobry pomysł? Czy NAT i 21 calowe koło uniwersalne na wszystko?
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Posty: 159
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 dni 21 godz 25 min 47 s
|
![]() Cytat:
więc nie ma sensu dwóch słoni w stajni trzymać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Michał
![]() |
![]() Cytat:
![]() Tak jak pisze Ropuch - wszelkie luźne nawierzchnie to dramat na GSie. Kiedyś to już powiedziałem, po 07 myślałem że GS jest nieco gorszy w terenie a dużo lepszy na asfalcie, niestety jest odwrotnie (dla mnie), w terenie dużo gorzej a na twardym lepiej ale bez reweli..mowa o 1100. Ten zawias się do pewnych rzeczy po prostu nie nadaje, ja osobiście przeżyłem spore rozczarowanie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Posty: 159
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 dni 21 godz 25 min 47 s
|
![]() Cytat:
Ja tylko testowalem kolegi, swojego jeszcze nie mam. https://www.youtube.com/watch?v=v7CWG4yqHiU https://www.youtube.com/watch?v=gGgOoVgrhFM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
PPPP Podóż Poślubna Po Polsce ? czemu nie . jakieś propozycje ? jakieś noclegi ? | kamil_w | Polska | 8 | 27.07.2016 11:39 |
Tankbag - czyli właściwie co? | koszi | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 28.05.2013 09:20 |