|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Jezeli kupisz przed modelem 2002 to jak najbardziej. Bo tak naprawdę, jedyne co się w nich psuje (n/b wynika to z zaniechań obslugowych, ktore są upierdliwe, zwlaszcza w RT) to agregat integral ABS- ten ze "wspomaganiem. A jest to droga cześć- nawet regenerowana. Wersja wczesniejsza jest bezawaryjna, pozniejsza (w 1200 po roku 2006) rownież.
Oczywiscie mozna nie naprawiac, tyljo wyciąc- w PL drut rządzi. Mozna tez dbac i co 2 lata bezwzglednie wymieniac ply w ukladzie i jezdzic niezawodnie. Pytanie tylko- jak dbal poprzedni wlasciciel? ![]() Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
PPPP Podóż Poślubna Po Polsce ? czemu nie . jakieś propozycje ? jakieś noclegi ? | kamil_w | Polska | 8 | 27.07.2016 11:39 |
Tankbag - czyli właściwie co? | koszi | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 28.05.2013 09:20 |