| 
			
			 | 
		#611 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W życiu bym nie polowil silnika przez ten uszczelniacz, a wyrwanie to mimo kołnierze jest dziecinie proste
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#612 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#613 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2012 
				Miasto: teraz to Stolica 
					
				
				
					Posty: 332
				 
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sam nie wiem, a jak rama i szprychy zaczną rdzewieć?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#614 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Kurde jak zobaczyłem grubość tego rantu to trochę wymiękłem. Niemniej jakby go wyciągnąć po obwodzie młotkiem rzymskim to by średnica się zmniejszyła i powinien wyjść. Ta blacha w uszczelniaczach to z reguły gównolit... dobrze jednak ze ten problem jest tylko w sferze wirtualnej. Co do zabezpieczenia wystarczy tylko wstawić wytoczony element między zębatkę a uszczelniacz i zostawić 1mm luzu. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#615 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zazwyczaj jest to gownolit bo taka ma być, ja nie pracuje zawodowo przy cudzych motocyklach więc i komuś bym tego nie robił ale sobie jak naj bardziej. Rozpolawianie silnika by wymienić uszczelniacze to obroniony pomysł. Widziałem różne rzeczy w życiu ale tak "przemyslanej" opcji uszczelnienia jeszcze nie. Tak czy owak jest to problem wirtualny więc bez śpimy. Pozdro  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#616 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#617 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja mam jeszcze jedno takie spostrzeżenie - honda na poziomie nitów łańcucha nie zrobiła zagłębienia w karterze i osłanianie samego uszczelniacza może nie dać tak wiele dla tych, którzy będą faktycznie jeździć w faktycznym terenie - łańcuch może wciągnąć sporszy kamień jak widzicie i rozwalić karter/osłonę łańcucha. Jeśli już robić to coś co zlikwiduje jakiekolwiek miejsce w okolicy łańcucha i zębatki ALE samo będzie na tyle wytrzymałe, żeby się nie urwało i nie zrobiło syfu. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#618 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2018 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 22
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 3500 
				
				
				 
Online: 1 dzień 17 godz 19 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łańcuch zamienić na wał , to jedna rzecz , którą bym wziął z BMW , no jeszcze amortyzator skrętu
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#619 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
wtedy AT ważyłaby 280kg i kto by to kupił...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#620 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Honda nie robi motocykli z wałem 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |