|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 12 godz 25 min 34 s
|
![]()
broniąc hądy lekko naśmiewam się z tych, rozdzierających szaty nad opcją wymiany czegoś co tak naprawdę nie jest zepsute...
Kto wymieniał ten simering w swojej starej afryce? Zapomniałem nie było jeszcze potrzeby wymieniać bo wszystkie czwórki i siódemki mają 38tyś.km nalatane... Czekam kiedy, ktoś będzie ubolewł nad tym, że szlifu cylindra nie zrobi bo tuleje w blok wprasowane. Nie widzę problemu, choć rozwiązań podano co najmniej kilka, więc po co się spinać?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
To taki wałek zdawczy w innym wydaniu
![]() Łożysko jest ustalane na własnym pierścieniu, garb w uszczelniaczu jest potrzebny tylko do tego aby nie wypadł w skrajnej sytuacji (np. zatkania odmy)i innego zastosowania nie ma, rozwiązanie godne pożałowania. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.08.2018 o 22:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |