|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Hej,
Wróciłem z Rumunii ze 2 tygodnie temu i też byłem z żoną i "pakunkami" i nie było problemu. Czuć było, że przód zrobił się deko lżejszy ale ani na autostradzie do 170 km/h (więcej nie próbowałem), ani na Transalpinie i Transfogarskiej to nie stanowiło problemu. I wszystko na fabrycznych Dunlopach... ![]() ![]() ![]() ![]() Miejscami asfalt na drodze się kończył: ![]() I spotkaliśmy rodaka z Bolesławca z taką przyczepką: ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 33
Motocykl: ATAS, RD03, EXC 450
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 3 min 26 s
|
![]()
Dzięki wszystkim za odpowiedź, po spakowaniu wyszło około 15kg w bocznych, 10kg na bagażniku (rear enlargement od H&B) oraz 5kg w tankbagu i sakwach na gmole. Nie jest źle
![]() Pomimo przekroczenia zalecanej wagi nie czuję znaczącej różnicy w prowadzeniu, małe prędkości również nie stanowią problemu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Radarman, ale to nie ATAS chyba
![]() |
![]() |
![]() |