|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 5 min 13 s
|
Ani razu nie wspomniałem o 400, a wy już kilka, nie wiem o co kaman
Czemu zaczynasz jakiś tekst, że wszyscy mają tak uważać... Jak widać, jedni są za, inni przeciwko. Postawiłem sprawe jasno. Postępu brak. Waga wzrosła w ch*j. Dałem model z taka sama pojemnością. Odnoś się do niego. Napisz mi co ma lepszego ta crfl od xrl i to wszystko, oprócz plastików
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,325
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 5 godz 31 min 38 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Przede wszystkim dzieli je dekada
I motocykle sprzed lat 20 dziś nie byłyby Dopuszczone do ruchu I auta też, a i pewnie inne rzeczy Nowe normy ![]() Xr 250 r a crf 250 l To przecież całkiem inna kategoria Motocykli Enduro vs dual
__________________
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |