Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.07.2018, 07:51   #1
Majki636


Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: lubuskie
Posty: 6
Motocykl: NAT2016
Przebieg: 9900
Majki636 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 51 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lukasz82 Zobacz post
Witam wszystkich forumowiczów. Przebieg 8000, skrzynia manualna
Czekam na umówioną na za 2 tygodnie wizytę w serwisie i w międzyczasie postanowiłem napisać o swojej dolegliwości. Mianowicie po rozgrzaniu silnika zaczyna być słyszalne nieregularne grzechotanie, ciężko zlokalizować dokładne miejsce. Generalnie okolice kosza sprzęgłowego i pompy olejowej. Na YT znalazłem podobne dolegliwości u grupy użytkowników NAT z bardzo ciekawymi komentarzami z różnych stron świata, więc zakładam, że problem nie jest jednostkowy. Czy ktoś z kolegów po głębokim wsłuchaniu się w pracę silnika słyszy coś podobnego? Silnik gorący, nie ma znaczenia zapięty bieg, włączone/luźne sprzęgło jest też bez znaczenia, na zimnym nie słychać nic, podczas jazdy niestety nie do usłyszenia. Oprócz tego wszystko poza sporadycznym tzw "międzyluzem" działa jak powinno.

Nagrałem filmik, ale nie wiem dlaczego, nie mogę go załączyć - nie mam pojęcia o zasadach forum, może coś źle robię.

daję linki do kolegów z innych krajów z tym samym problemem (pod pierwszym filmikiem jest sporo komentarzy w tej tematyce, aż strach czytać, jak serwisy Honda na to reagują)

https://www.youtube.com/watch?v=o1K1Bpk08ig

https://www.youtube.com/watch?v=K0o5UWLqj88

trzeba się przysłuchać, ale jest to wyraźnie słyszalne grzechotanie, a na żywo oczywiście znacznie bardziej słychać niż na filmach.
Wkurzyłem się, zobaczymy co powie ASO w Szczecinie.

Pozdrawiam
dzięki
Witam wszystkich, jestem nowy ale czytam od dłuższego czasu forum, z braku czasu mało się udzielam.
Posiadam NAT z XII.2016 roku i mam podobne problemy w mniejszym stopniu.
Pompa oleju już przy 6k km był wymieniana a teraz moto ma 16k km i miesiąc stoi w serwisie w Szczecinie i nie wiedzą co robić. Nie wiem co rozbierali ale zaangażowany był oddział główny Hondy na Polskę.
Piszę zażenowany całą sytuacją.
Majki636 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.07.2018, 21:05   #2
lukasz82


Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 6
Motocykl: CRF 1000L
lukasz82 jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 godz 59 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majki636 Zobacz post
Witam wszystkich, jestem nowy ale czytam od dłuższego czasu forum, z braku czasu mało się udzielam.
Posiadam NAT z XII.2016 roku i mam podobne problemy w mniejszym stopniu.
Pompa oleju już przy 6k km był wymieniana a teraz moto ma 16k km i miesiąc stoi w serwisie w Szczecinie i nie wiedzą co robić. Nie wiem co rozbierali ale zaangażowany był oddział główny Hondy na Polskę.
Piszę zażenowany całą sytuacją.
Witam. A jak było po wymianie pompy?
lukasz82 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.09.2018, 20:39   #3
Majki636


Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: lubuskie
Posty: 6
Motocykl: NAT2016
Przebieg: 9900
Majki636 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 51 min 33 s
Domyślnie

Witam, przepraszam, że tak długo nie odpisywałem.

Po wymianie pompy było wszystko w porządku ale po około 8 tys km silnik nie chodził idealnie czysto tylko był zakłócany wytłumionymi dźwiękami z przodu silnika. Po tym stał miesiąc i tydzień w serwisie, ponoć wymienili 3 łożyska. Teraz jest w porządku do kiedy - nie wiem.

Pozdrawiam
Majki636 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.10.2018, 10:04   #4
plaku
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Panowie ponawiam pytanie, co z tym grzechotaniem?. Zastanawiam się, czy jest to problem jednostkowy w NAT z 2016r?, czy w nowszych też się objawia?,a jak tak to co z tym robić i jaka jest tego przyczyna. Temat powstał ale brak odpowiedzi,może teraz wiedza jest większa.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.10.2018, 12:02   #5
sebastian_j
 
sebastian_j's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 115
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
sebastian_j jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 46 min 25 s
Domyślnie

NAT 2016 manual. O. 32k km przebiegu,
Nie miałem i nie mam takich objawów.
Dość niepokojący dźwięk mówiąc szczerze. Z filmu to tylko gdybanie. Do serwisu i diagnostyka.
sebastian_j jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.11.2018, 21:07   #6
Majki636


Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: lubuskie
Posty: 6
Motocykl: NAT2016
Przebieg: 9900
Majki636 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 51 min 33 s
Domyślnie

Witam, w nowszej u kolegi z 2017 manual i przy przebiegu około 12kkm też już zaczyna, jest już umówiony na naprawę gwarancyjną.
Następny mój kolega ma DCT z przebiegiem powyżej 32kkm i nic do tej pory, cisza jak w nowej.
Moja ma w tej chwili ok 23kkm, kosz słychać dość mocno, po wciśnięciu klamki cicho.
Majki636 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny hałas w silniku na drugim biegu. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 19.04.2016 13:58
Ciało obce w silniku siup Silnik, sprzęgło, skrzynia 7 17.07.2014 07:19
Co sprawdzić przy zdemontowanym silniku? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 23.02.2009 15:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.