![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 37 min 6 s
|
![]()
Już wam mogę porównac;
Na asfacnie takie same, w terenie lepsze wildy. Przebieg wildów 1/3 k60. Do K60 chętnie porównałbym motozy GPS niestety nie dostępne w Polszy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
O tak tez bym to podsumowal, z malym ale, k60 troche lepsze na asfalcie, a z treszta sie zgadzam. Wild szczegolnie jak nowy przy obciazeniu mocno lubi plywac bo ma dosc wysoka kostke. Ogolnie fajna opona ale znika w oczach.
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Wrocław
Posty: 89
Motocykl: OBECNIE CRF 1000 L Adventure Sports
Przebieg: 240 000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 41 min 29 s
|
![]()
Panowie czytajcie "kompromis", to znaczy , że szukamy rozwiązania takiego które bardzo trudno znaleźć. Wszyscy wiemy, że nie ma produktów uniwersalnych na wszystko. Musimy sobie coś odpuscić aby inne istotna cecha była ok.
To ma na celu to porównanie. Powiedzmy , wylatujemy z Polski do Portugali. Trasa 8 000 km, z tego 6 000 asfaltem, i 2000 poza nim. Szukamy opon które najlepiej będą się nadawały na tego typu wyjazdy. I nie wypisujcie tu swoich spostrzeżeń , czy wątek ma sens czy nie , tylko ewentualne typy swoich opon na tego typu turystyke. Wątek musi się rozwijać w temacie i nie piszmy w nim swoich indywidualnych spostrzeżeń, czy jest sens to opisywać, rozwijać dyskusję czy też nie. Po prostu, jeżeli kogos nie interesuje ten wątek to sugeruje nie czytać i po problemie. Nie każdy z nas ma taki sam styl podrózowania. Jedni jada na kołach( apropos dla mnie to jest prawdziwa podróż) a drudzy jadą busem , mają w nim zapas opon i części i latają po okolicy już tam na miejscu. Ja niestety potrzebuję rozwiązań które umożliwią mi wyjazd i powrót na kołach z domu do domu . Stąd szukanie takich " kompromisów" Pozdrawiam wszystkich
__________________
Pozdrawiam Husky ŻYJ, PODRÓŻUJ, KORZYSTAJ...... BO PRZYJDZIE KIEDYŚ TAKI DZIEŃ , KIEDY JUŻ TEGO NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ROBIĆ......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Może ktoś podpowie jak się ma michał wild do mitasa? Zdarłem kilka 09-tek i mam ochotę na tego wilda.Bardziej zależy mi na błocie,terenie itp.niż na asfaltach.Warto zmienić
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Po 8 sezonach szukania znalazlem idealny zestaw wyprawowy. Przód mt21 tył MEFO stonemaster 140 przelotowej bez problemów. Na miejscu w teren miodzio. Póki co nie znalazłem lepszych. Miałem Heidenaua scout , TKC80, Karoo 2, mitasa. Jeżdżę co roku na dalsze wypady. Jeśli nie chcesz w trudniejsze partie wjeżdżać i większość asfaltem to TKC80 przód i Heidenau na tył
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Wrocław
Posty: 89
Motocykl: OBECNIE CRF 1000 L Adventure Sports
Przebieg: 240 000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 41 min 29 s
|
![]() Cytat:
Testowałem ostatnio w warunkach zimowych Mitasa 07 do Tkc 80 . Wyraznie twardszy i mniej czepny na mokrym. możesz coś napisać na temat Mitasa E 09 ? chodzi o trakcje przy niskiej temperaturze i dodatkowo na mokrym . Czy jest dramat , trzeba strasznie uważać czy da się spokojnie jechać? Po biezniku sądzę że robi w terenie dużo lepiej niż Tkc 80. Miło będzie jak ktoś się wypowie. Odnośnie Wilda to zrobisz na nim około 8000 przy średnim katowaniu i bedzie łysy. Nie źle trzyma na mokrej nawierzchni asfaltowej. Ale wydaje mi się, wręcz jestem pewny że Mitas 09 w terenie bedzei znacznie lepszy. Daj proszę znac jakie opinie masz na temat E 09 pozdr
__________________
Pozdrawiam Husky ŻYJ, PODRÓŻUJ, KORZYSTAJ...... BO PRZYJDZIE KIEDYŚ TAKI DZIEŃ , KIEDY JUŻ TEGO NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ROBIĆ......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Michelin Anakee Wild - nowa wszechstronna opona motocyklowa | nemo | Wszystko dla Afryki | 5 | 05.05.2016 13:39 |
Michelin Anakee 3 | nemo | Wszystko dla Afryki | 1 | 15.04.2013 20:01 |