|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
No, stracić łajbę w dwie osoby to smutne ...
![]() Chyba, że to jakiś szyfr... ![]() Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Większość moto jest zawieszeniowo przystosowanych na masę kierownika 75 kg + 70 kg pasażer + 10 kg bagaż. Tak to przedstawiali technicy na szkoleniach Andreani. Motocykle enduro to tylko 75 kg a to że w papierach są dwu osobowe wynika wyłącznie z homologacji a nie konstrukcji i możliwości. Jak się te parametry przekracza trzeba personalizować lub wymienić zawieszenie, nie przez przypadek działają takie firmy jak Ohlins czy Wilbers, tylko ze u nas jeździ się na serii zabierając szafę gratów ładując do bocznych skrzyń na wyjazdy i wymaga precyzji od zawiasu, to już inna sprawa.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |