Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.05.2018, 22:39   #1
dejv667


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Niepruszewo
Posty: 83
Motocykl: nie mam AT jeszcze
dejv667 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 11 godz 19 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
nie prosciej kupic cala wiazke w dobrym stanie? wtyczki super seal to totalna nadgorliwosc w takim moto. mozesz wzmocnic newralgiczne punkty ale dawanie wiekszych przekrojow do kierunkow, klaksonu czy swiatla stop to tez przerost formy nad trescia. jak masz stara 660 to jest to motocykl z czasow w ktorych jeszcze nie oszczedzano na wszystkim i wiazka jest solidnie zrobiona. xtz660z z wloch to juz zupelnie inna bajka i tam instalacja wola o pomste do nieba.
Cała wiązka będzie miała co najmniej 20 lat bo ten model produkowano coś do '98. Jest sens zmieniać używkę mającą 25 na taką która ma 20?

Nowa główna wiązka circa 170 euro.
Wiązka nie jest ani solidna ani nie jest robiona "bez oszczędzania". Wbrew pozorom prawa ekonomii działały też 20 lat temu.

Kto mówi o 1,5mm2 do kierunków? Owszem, główne zasilanie do poszczególnych gałęzi czy ładowanie to można sobie i na 2,5mm2 położyć, ale później spokojnie można zejść z tego.
Wtyczki SuperSeal kosztują 3-10 PLN sztuka. Potrzeba ich nie więcej niż 15... No, może 20. To jest kilkadziesiąt złotych i byłby z tym święty spokój.

Co do pozbywania się lutów to taki mój kaprys. Ot i cała historyja.

Zatem, możecie kogoś polecić?

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
dejv667 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2018, 08:35   #2
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,976
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 6 godz 45 min 16 s
Domyślnie

Adam Słodowy
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2018, 08:38   #3
KLOSZ
Mr. Kamizelka
 
KLOSZ's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Uć
Posty: 43
Motocykl: Miało być AT, było TA, a stanęło na GS :)
KLOSZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 22 godz 29 min 8 s
Domyślnie

Do tych kilkudziesieciu zlotych na wtyczki dolicz sobie kilkadziesiat metrow przewodow, ktore musisz kupic w roznych kolorach i dobre kilka dni pracy nad tym - wbrew pozorom, jest to bardzo zmudna i czasowa dlubanina jesli ma byc zrobione dobrze (cene godziny roboty przyjmij sobie jaka chcesz). Na przewody lekko wydasz ze2 stowki do tego robocizna, izolacja, rurki oslonowe, jakies konektory i inne pierdoly i uzbiera Ci sie dobrych pare stow, a moze i z tysiac.

A wracajac do pytania, niestety nikogo nie polecę. Moze znajdz jakis warsztat w Poznaniu, ktory zajmuje sie renowacja starych motocykli, oni tez robią wiązki, więc pewnie i Twoją spokojnie ogarną.
__________________
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤
Hasło na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
Jakiś problem z prądmi? Napisz, być może potrafię Ci pomóc
KLOSZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
nowa wiązka elektryczna amnonim Układ elektryczny i zapłonowy 6 28.10.2009 07:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.