| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mallory - coś jest w tym co napisałeś. Wydaje mi się, że po 3 minutach pracy na wolnych obrotach rzeczywiście poziom oleju jest na końcówce bagnetu. U mnie wychodziło podobnie. Chyba rzeczywiście trzeba bardzo dobrze rozgrzać silnik a potem mierzyć.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdro! Trafior  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2016 
				Miasto: wgm 
					
				
				
					Posty: 134
				 
Motocykl: EXC400 & DR350 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 46 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W DR350 litr na 1000km to za dużo. Chyba że ktoś paluje non stop. 
		
		
		
		
		
		
			W moje obie DRki dolewam litra na 6000km. Ja stan sprawdzam na koniec jazdy każdego dnia. Zasada prosta max na bagnecie +200ml. Nadmiar oleju w tym silniku nic nie szkodzi. 
				__________________ 
		
		
		
		
	na2oo.blogspot.com  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co się dzieje z nadmiarem oleju jeżeli za dużo się wleje. Czy zostanie w jakiś sposób wywalony z silnika? Ile czekasz zanim sprawdzisz olej po skończonej jeździe? Dokładnie to mi wyszło 0,7 litra na 1000 km. Oczywiście jeżeli czegoś nie pomyliłem 😁 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdro! Trafior  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie piszcie , że nic nie szkodzi. Dużo za dużo szkodzi. Po to jest maksimum aby nie przelać. Co się stanie ? Silnik się rozszczelni. Litr na tysiąc to silnik do roboty. Nie musi być tragedii ale.to nie jest ok
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2016 
				Miasto: wgm 
					
				
				
					Posty: 134
				 
Motocykl: EXC400 & DR350 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 46 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nadmiar oleju wywali odma do airboxa 
		
		
		
		
		
		
			Na spodzie airboxa jest kolejna rurka spustowa 
				__________________ 
		
		
		
		
	na2oo.blogspot.com  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W którym miejscu jest ta rurka spustowa. Może olej pochlapac buty w czasie jazdy?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdro! Trafior  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() No a gdyby trzeba było ustawić luzy Na zaworach? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 07.05.2018 o 09:11  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olej | tommi | NAT - Warsztat | 169 | 23.09.2025 21:31 |