![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,735
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 42 min 17 s
|
![]()
Czego to może być wina?
Cytat:
Zaworkami na górze. Rozebraliśmy wczoraj drugą lagę i było to samo, tyle że uszczelniacz się ruszył i nie było problemu z wyciągnięciem go. Po złożeniu wszystko gitara. Motur śmiga. Ale mam dwa pytania: 1. jak się nazywa trzpień, który jest wewnątrz lagi (z ciekawości) 2. Na dole lagi są otwory, natomiast wewnątrz jest pierścień, który jak się obróci zasłania te otwory lub odsłania. W jakiej pozycji powinien być przy składaniu. Ma to znaczenie? A na koniec ceny w Hondzie: 1. komplet teflonów (4 szt) około 160 zł. 2. małe sprężyny które są na wspomnianym powyżej trzpieniu to koszt około 60 zł. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 17:40 |
|
![]() |
![]() |