|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Na razie jest respekt do mocy i momentu
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Eeee... tam nie rób scen!
Na mokrym, na TKC odpuszczam jak czuje że tył mi zaczyna pływać..na scorpionach tego tak szybo nie czułem. Ty widzę że masz "męskie" gumy w 1190 , które wg googla mega trzymają! ![]() Na 1190 nie miałem zaszczytu siedzieć ale z AVATAREM 1290R szybko sie dogadałem podczas testów.. nawet odważyłem sie kliknąć opcję SPORT! Brakuje mi słów aby to opisać ale jak wspomniałem wcześniej, ruch manetką i juz trzy TIRy za mną.. Po powrocie do garażu w 990R "skróciłem" rollgaz i na asfalcie jest normalnie a na szutrach bajka, moto samo skręca manetką.. więc mogę jedynie sobie wyobrazić jak chodzi 1190/1290 chociaż tam chyba na offroad jest redukcja power'a do 100KM ?!
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |