| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktoś coś wie  
		
		
		
		
		
		
		
	  jakieś doświadczenia, uwagi   Jak awaryjność i najważniejsze KOMFORT   Jak to wypada w zestawie z podobnymi   Ma być na dwie spore osoby + bagaż więc jak w temacie max "udźwigu" tego sprzęta   A ten egzemplarz czy też jego własciciela ktoś zna : https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha...-ID6ztP6a.htmlMiał byś Gs ale jakoś czym dłużej się zastanawiam i liczę kasę to mi ni ch... to nie wychodzi ![]() I żeby nie było !! do szwędania solo mam średnia Terese 750 a to ma być na wakacje z żoną więc proszę nie pisać mi o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą tylko doradzić ![]() Mam też na oku pewnego ADV ale nalot 115.000 mnie nieco krępuje - moto systematycznie serwisowane ale ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dość twardo zestrojony zawias,niektórym przeszkadza w podróżowaniu bo boli kręgosłup,słaba ochrona przed wiatrem. 
		
		
		
		
		
		
			Kilka km zrobiłem i wrażenia jakieś takie dziwne. Romans z tym motocyklem był krótki więc za wiele nie doświadzczyłem. Znam chłopaka co tym chwile jezdził i sprzedał,kupił GS-a.. Podpytam co sądzi jak użytkownik 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lisków 
					
				
				
					Posty: 250
				 
Motocykl: TransAlp PD06/PD10 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak dla mnie, duży promień skrętu. Ogólnie; manewry to nie je to, czuć masę. Na szosie lepiej  
		
		
		
		
		
		
		
	 . Na sportowym trybie prac przy, mocniejszych odejściach, bardzo twardo silnik pracuje-czuć dużą pojemność, jak w wielu współczesnych dużych twinach. Na przyśpieszeniach wolałem używać "deszczowego", ale znów jakiś taki mulasty. Brakowało czegoś pośrodku. Może to kwestia przyzwyczajenia. Twardawe zawieszenie. Taki suv.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tylko 4 godziny na testowym spedzilem ale odczucia mam takie same. Twardo i od wiatru wydaje sie nie chronic nic.  Po pobawieniu sie mapami zaplonu tylko sport wchodzi w gre przy jezdzie solo. Inne tryby wydaje sie ze strasznie zamulają.   Ergonomia na moto dobra.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pogadaj z sylwestrem z advrider.pl, on tym nakulał trochę kilometrów i z tego co się orientuję to dalej ujeżdża.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździłem krótko, bo tylko testowym. Od wiatru osłona taka sobie. Prowadzenie dobre. Sztywność zawieszenia mi nie przeszkadzała, ale ja mam słuszną masę to może "aż tak sztywne nie było"  
		
		
		
		
		
		
			![]() To, co mi się bardzo nie podobało to odgłosy, jakie wydaje z siebie silnik. Miałem wtedy XTZ750 i odgłosy z 1200 przyprawiały mnie o zawrót głowy. Ale ponoć wszystkie tak brzmią... hmm... A co do tego egzemplarza to widziałem go ze dwa razy "na mieście". Kierownika nie znam. Można zapytać na FB - motocykliści w Krakowie AMA (taka grupa). Tam pewnie ktoś będzie kojarzył. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wolniej ale dalej Cierpliwości  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: psary 
					
				
				
					Posty: 195
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 15 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ciekawostka... 
		
		
		
		
		
		
		
	Kiedyś w salonie Bmw ..była taka Tenere...jako testówka !!! Można było pojeżdzic sobie Gs a potem Tenere l znów Tenere ![]() Myślę ,że po takich testach....spadła chęć zakupu dużej Tenery... wszystko co napisane powyżej zgadza się z moimi odczuciami... za sztywne,za ciężkie ,nieporęczne....silnik robi wrażenie agresywniejszego od Gs.....ale po wjechaniu jakąkolwiek dziurę odechciewa się odkręcania....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				
					
				
				
					Posty: 129
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 5 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Xt 1200 nakręciłem 40 tyś, mam 1.9m i dobrze ponad 100 kg 
		
		
		
		
		
		
		
	 . Komfort na dalszych jazdach bardzo dobry(przelot jednorazowy 1300km), manewrowanie na twardym łatwiejsze niż ktm 1290 r. Pilnować trzeba sprych bo lubią się odkręcić i robią bałagan, uszczelniacze dyfra przy kole też potrafią puścić. Spalanie od 5 do 9. Po 2013 poprawiono pare rzeczy. Tryb tylko sport bo inaczej zamula.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo ciężki, silnik taki nijaki, wrażliwy "brzuch" na uszkodzenia filtru oleju jak i miski nawet z fabryczną osłona. Kilka opowieści na necie o tym, np wjeżdżajac na kraweżnik gośc załatwil miskę  
		
		
		
		
		
		
		
	    Zdarzaja sie też przecieki w wale kardana. Osobiście wolałbym coś innego na podróże z pasażerem.
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Paweł powiem tak próbowałem NAT i wybór padł na XT  mały nie jestem lekki też jak dla emeryta  do turystyki uważam zajefajny czy ciężki to rzecz względna , jeździłeś  1150 to znasz temat powtarzam nie jest to motor terenowy chociaż daje radę jak Dicovery jak dla mnie będzie pan zadowolony tylko po 2014 weż jak już. a co do trybu T czy zamula no nie wiem   przecież to nie R 
		
		
		
			tak na szybko z minusów -słabe światła kaganki -prawa noga w deszczu masz wszystko to co na drodze -silnik jak w sieczkarnia albo jak w kacie ( osłona alu potęguje wrażenia ) -org kufry no powiedzmy że są -org manetki grzeją tak sobie Plusy -Wał i jeszscze raz wał -i kilka innych 20170803_152425 (Kopiowanie) (Kopiowanie).jpg [ATTACH] [/ATTACH] moto jak moto jedzie i skręca wież ze 3/4 to łącznik robi robotę jak coś więcej to na prv  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |