![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Witam
Układ kierownica-podnozki w typowych endurakach jest cacy do ostrego lojenia czy w typowym hard. Używanie tych motorkow turystyce enduro, gdy leci się po 6-8 godzin na 3-5 biegu, więc na tyle szybko, ze na stojąco (np typowe gonienie po ukraińskich połoninach) daje jednak plecom i kolanom w kość. Trudno nie docenić wtedy pewnego podniesienia kierownicy i właściwego jej ustawienia. Wiadomo, kolana nieco ugięte a tułów lekko pochylony. Latami głównie off i tyłek sadzam tylko na asfalcie czy jakiś łatwiejszych kawałkach (to się u mnie nasila po 50stce). Z mojej praktyki w exc 2001 miałem podniesioną kiere o 4 cm i bardzo mi to odpowiadało. W drz by uzyskać ten sam układ manetki-kierownica-siodlo dorobilem adaptery podnoszące kiere 6 cm i przesuwające je do przodu o 2 cm. W beciaku mam podniesioną o 25 mm i brakuje mi jednak ok.10-15 mm. Podnosilem tez w softach. Mam 186 cm. To wszystko oczywiście kwestie indywidualne. Pozdr rr |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |