|  26.02.2018, 07:05 | #51 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			W nowej xtz chyba absolutnie nie można wyłączyć absu na żadnym kole.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 07:21 | #52 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
wyciagsz jeden bezpiecznik i po kłopocie. https://www.youtube.com/watch?v=CARN9KFf14Y | 
|   | 
|  26.02.2018, 07:29 | #53 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   Cytat: 
  Argument z gatunku " A za to w Ameryce to Murzynów biją"  Wysłane przy użyciu Tapatanka 
				__________________ GS über alles!!!     | |
|   |   | 
|  26.02.2018, 07:56 | #54 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			
Zdarzyło się i nie był to jeden przypadek. Zreszta BMW to fuszerek ma mnóstwo z tym że jak nowe to wymieniają bez pitolenia co padło w miłej atmosferze.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 08:03 | #55 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Kurde, to ja mam wyjatkowo fartowny. 200tkm przebiegu i caly czas ten sam co z fabryki wyjechal..   Wysłane przy użyciu Tapatanka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 08:07 | #56 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Bo to chyba tych wodnych przypadłość.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 08:22 | #57 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Łódź 
					Posty: 1,304
				 Motocykl: RD01   Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s |   | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 08:33 | #58 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			
Troche juz podlubalem przy NAT i faktyczniemmozenie mam cierpliwosci bo zimno w garazu .Ale mam porownanie dominnych motocykli przy ktorych dlubalem i jednak nie ma tu szalu.Podobnie jak Novy kupilem ja dla DCT,to byl dla mnie argument.Nie zmienia to faktu ze plastiki sa tanie.O szprychach nie wspomne bo je po prostu wymienie,ale sniedzialy jak moto mialo 300km i stalo w garazu.Nie czepiam sie jakijs rdzy,wycierajacych sie lag w srodku czy innych fajerwerkow,ale pewne rzeczy gotuja mi krew w zylach
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 08:53 | #59 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			A moim zdaniem prawda jest taka ze gdyby takie przypadlosci miala Yamaha badz BMW to byla by u nas szydera na calego. Jednak jest znaczek Hondy wiec sie bagatelizuje ''drobne'' niedociagniecia.
		 | 
|   | 
|  26.02.2018, 09:01 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			No wlasnie nie do konca .Mnie pare rzeczy drazni,ale wazniejsza jest koncepcja Afryki o ktorej ci mowilem i DCT.Jesli okaze sie ze pewnych spraw nie przeskocze to oddam w dobre rence    | 
|   |   |