Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.05.2009, 11:29   #1
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Ciezko powiedziec. Musialbys wziac w reke i pomierzyc. One sa takiego pop... ksztaltu, ze jak nie beda idealne, to nie zalozysz

Takie nieoddlawione i tak nikomu do niczego. Moze, zeby zarajestrowac Afri jako 25kW?

Poza tym nie "kroic" kroccow tylko rozfrezowywac wnetrze. Zewnetrzna srednica jast +/- stala, tylko wewnatrz sie zweza. Trick polega na wyrownaniu tak, zeby przekroj wewnetrzy byl tez +/- staly.

Pytanie do znawcow: prawda, czy nieprawda?

1. Oddlawienie zmienia objetosc mieszanki, ktora moze byc zassana jednorazowo do cylindra (w jednostce czasu przez wiekszy przekroj przeleci wiecej mieszanki)

2. w/w spowoduje zubozenie mieszanki (powietrze jest zasysane wolno, a paliwo dozowane) wiec trzeba przeregulowac gazniki

3. dobrze jest przy tym zmienic swiece na te "goretsze" dostepne do Afri albo wrecz na "irydowe"

To juz nie jest pytanie: trzeba zalozyc nowy czysty filtr powietrza, chyba ze dopiero co sie zmienialo! Moj _wygladal_ zupelnie OK, a zapchany byl jak worek w odkurzaczu jakims drobnym pylem
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.05.2009, 13:50   #2
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał samul Zobacz post
Ciezko powiedziec. Musialbys wziac w reke i pomierzyc. One sa takiego pop... ksztaltu, ze jak nie beda idealne, to nie zalozysz

Takie nieoddlawione i tak nikomu do niczego. Moze, zeby zarajestrowac Afri jako 25kW?

Poza tym nie "kroic" kroccow tylko rozfrezowywac wnetrze. Zewnetrzna srednica jast +/- stala, tylko wewnatrz sie zweza. Trick polega na wyrownaniu tak, zeby przekroj wewnetrzy byl tez +/- staly.

Pytanie do znawcow: prawda, czy nieprawda?

1. Oddlawienie zmienia objetosc mieszanki, ktora moze byc zassana jednorazowo do cylindra (w jednostce czasu przez wiekszy przekroj przeleci wiecej mieszanki)

2. w/w spowoduje zubozenie mieszanki (powietrze jest zasysane wolno, a paliwo dozowane) wiec trzeba przeregulowac gazniki
może daltego np. w RD04 (nie wiem jak jest w RD07) trzeba jeszcze wymienić dwie dysze w gaźnikach- przedniego cylindra i wolnych obrotów.

I chyba lepiej sobie zakupić za ok 50 zeta nowe króćce (z wersji niezdławionej) a nie bawic sie w jakieś wycinanki

zdrowia

Ostatnio edytowane przez bartol : 07.05.2009 o 13:54
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.