![]() |
|
Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
![]() Online: 6 dni 31 min 49 s
|
![]()
Ok dzięki za odpowiedzi. Człowieka po piwie pod Eindhoven, w sobotę ponosi fantazja i myśli że kupi Emkę, doczepi saperkę z Tesco, linę, granata i się rozsiadzie w koszu z piwem pod lasem
![]() Ostatnio edytowane przez yakuzsa : 07.01.2018 o 13:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Żeby nie było, wszystko jest dla ludzi..to fajne motocykle..ale..trzeba mieć do tego przekonanie i być świadomym, standardowo:
1. Obejrzeć/pogadać/przejechać się z kimś kto ma, się zna i uczciwie opowie o tych motocyklach. 2. Przemyśleć gruntownie 3. Policzyć kasę dużo zaokrąglając w górę i końcową kwotę pomnożyć przez 1,5 albo 2 ![]() 4. Punkty 2-3 powtarzać tak długo, aż minie zauroczenie ![]() Poza tym jest wiele innych czynników z których najważniejszymi wg mnie są: dostępność wolnego czasu (to po prostu trwa długo) i przysposobienie do prac mechanicznych (mam tu na myśli zarówno wiedzę, jak i kulturę techn. jak i dostępność pomieszczenia do pracy). Zabytki są ogólnie wymagające, ale mam wrażenie że te wschodnie jakoś bardziej. Powodzenia. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik | bohun07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 13.06.2015 10:12 |
silnik | robson | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 16.05.2015 23:49 |