|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Ale zegarka w trybie 24-godzinnym nadal nie ma
![]() A może mi ktoś mądrzejszy wytłumaczyć, co to jest P i EB na tivilizorku?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
czyli będą 3 tryby (Tour, Urban i Gravel) zarządzania mocą (P) i hamowaniem silnikiem (EB) zdefiniowane przez Hondę i czwarty dowolnie ustawiany przez użytkownika. Z tego co piszą, to wszystko można wymiksować razem z teraz już 6cio stopniową kontrolą trakcji. Ło kurde, jakby motury mialy swój Nürburgring, to ciekawe ile by się dało przy zabawie z powyższymi trybami urwać setnych na kółku ![]() |
|
![]() |
![]() |