Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Radarman  I tu jochen ma w pełni rację    
Jesteśmy różni, kupujemy moto w różnych celach itp i ja jestem zadowolony, że jest wybór. Nie krytykuje "manualnych" czy "automatycznych", bo każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety.
 
Przykładowo ostatnio miałem parę razy okazję przejechać się kilkoma samochodami służbowymi z grupy VAG z ACC (Adaptive Cruise Control) czyli tempomatem adaptacyjnym. Na początku byłem zaskoczony tym, że samochód sam zwalnia i przyspiesza w zależności od ruchu na autostradzie. Ale po jakimś czasie stwierdziłem, że to super rozwiązanie szczególnie w samochodzie z DSG, bo samochód sam staje i sam rusza gdy jest korek (a te są nagminne na wielu angielskich autostradach). 
https://youtu.be/E4ZVaL3cPmU 
Nie muszę wajchlować biegami, hamulcem, sprzęgłem i gazem... super sprawa, choć na początku byłem sceptyczny.  
To samo więc jest z DCT - kwestia spróbowania i własnej oceny tego rozwiązania. | 
	
 
W moim passerati B8 ACC nie umie w korku. Hamować, hamuje, ale nie rusza sam. Próbowałem się do tego przyzwyczaić, ale raczej nie dla mnie. Za bardzo hamuje przy autach na sąsiednich pasach, jest problem z normalnym wyprzedzaniem rowerzystów i pieszych. 
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka